درخواست انجمن مونرو از ایلان ماسک برای اضافه شدن XMR به گزینه های پرداختی شرکت تسلا

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

درخواست انجمن مونرو از ایلان ماسک برای اضافه شدن XMR به گزینه های پرداختی شرکت تسلا انجمن مونرو پیشنهادی را برای افزودن XMR به عنوان گزینه پرداخت در وبسایت تسلا ارسال کرده است. تصمیم این انجمن برای اعلام این درخواست در حالی صورت گرفته که چندی پیش ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، اعلام کرد که […]

درخواست انجمن مونرو از ایلان ماسک برای اضافه شدن XMR به گزینه های پرداختی شرکت تسلا

درخواست انجمن مونرو از ایلان ماسک برای اضافه شدن XMR به گزینه های پرداختی شرکت تسلا

انجمن مونرو پیشنهادی را برای افزودن XMR به عنوان گزینه پرداخت در وبسایت تسلا ارسال کرده است. تصمیم این انجمن برای اعلام این درخواست در حالی صورت گرفته که چندی پیش ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، اعلام کرد که ممکن است پرداخت های بیت کوینی را برای خرید محصولات این شرکت بپذیرد.

گفته می شود که این انجمن 155 هزار دلار را در قالب 890 مونرو (XMR) برای اضافه شدن این رمزارز به سامانه پرداخت تسلا در کنار بیت کوین جمع آوری کرده است.

به عنوان بخشی از این پیشنهاد، این انجمن از تاریخ 9 فوریه در بازه 21 روزه برای جلب نظر ایلان ماسک تلاش خواهد کرد. درصورت پذیرش این طرح، انجمن مونرو اتومبیل های این شرکت را به سه موسسه خیریه هدیه خواهد داد. از طرفی، این انجمن قول داده که در صورت عدم پذیرش این طرح از طرف ماسک در طی بازه زمانی تعیین شده، مبلغ جمع آوری شده را به شرکت کنندگان این طرح پس بدهد.

طبق وبسایت مونرو، فقط 11 نفر در این طرح شرکت کرده اند.

کمک های دریافتی انجمن مونرو

کمک های دریافتی انجمن مونرو

طبق این پیشنهاد، طرفداران تسلا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد مونرو مانند حریم خصوصی در مقایسه با بلاکچین های عمومی و قابل ردیابی مانند بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH)، می توانند از پرداخت با استفاده رمزارز مونرو بهره مند بشوند:

شما نمی خواهید که سروری در یک رستوران از کل موجودی کیف پول شما هنگامی که پرداختی انجام می دهید، اطلاع داشته باشد؟ چرا خرید یک ماشین باید تمام اطلاعاتی را که در یک خرید با بیت کوین به بیرون درز کرده، به کل دنیا مخابره کند؟ به علاوه، حس سورپریز کردن دوستانتان با رفتن به یک مهمانی با یک تسلا نو، کاملا از بین خواهد رفت، چون همه از خرید شما اطلاع دارند.

توانایی سایفر تریس در ردیابی XMR

این پیشنهاد در حالی مطرح می شود که در حال حاضر گمانه زنی هایی در مورد حریم خصوصی مونرو و ردیابی معاملات انجام شده توسط این رمزارز وجود دارد. در نوامبر 2020، شرکت سایفر تریس (CipherTrace) دو اختراع خود را که مدعی ردیابی معاملات مونرو بود را ثبت کرد. در پاسخ، انجمن مونرو نیز از توانایی این شرکت در ردیابی معاملات این رمزارز انتقاد کرده و آن را به چالش کشیده است.

 

همراه ما باشید معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx