مایکل سیلور: عوامل موثر بر ریزش‌های اخیر رمزارزها

مایکل سیلور: عوامل موثر بر ریزش‌های اخیر رمزارزها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 955 نفر

مایکل سیلور: عوامل موثر بر ریزش‌های اخیر رمزارزها

مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت MicroStrategy و خریدار بیت کوین (BTC) در حال تجزیه و تحلیل عواملی است که معتقد است باعث رکود رمز ارزها در آغاز سال جدید شده است.

 

در مصاحبه جدید بلومبرگ، سیلور دو عامل اصلی و تاثیر گذار بر نوسانات بازار رمزارزها تا کنون در سال جاری را معرفی کرد.

عامل اول

مایکل سیلور می‌گوید:

من فکر می کنم که بازار دارای پویایی بسیار بالایی است. اگر به کل اکوسیستم رمزارزها را نگاه کنید، مجموعه ای از عدم قطعیت نظارتی وجود دارد، به ویژه عدم اطمینان نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها و توکن‌های رمزارزی. همچنین این سوال وجود دارد که آیا رمز ارزها اوراق بهادار هستند؟  و این مسائل کمی اضطراب‌آور است.

عامل دوم

اهرم‌های (leverage) بالایی در این بازار وجود دارد. صرافی های رمزارزی بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با اهرمی تا ۲۰ برابر معامله کنید. و همین صرافی‌های رمزارزها

توکن‌های بسیار زیادی دارند که به صورت وثیقه در نظر گرفته می‌شوند. و شما می توانید اهرمی بسیار بالاتر از ۲۰ برابر دریافت کنید. بنابراین دومین منبع نوسان همین است.

به گفته سیلور، بیت کوین در حال حاضر یک «نقطه ورود عالی» برای موسسات ارائه می‌کند. به‌ویژه که سرمایه‌گذاران افسانه‌ای مانند بیل میلر (Bill Miller) بخش بزرگی از پورتفولیو خود را به بیت‌کوین اختصاص داده‌اند.

احساس می‌کنم در این سطح در حال کف سازی است. اینجا یک نقطه ورود عالی برای سرمایه گذاران نهادی است. من با افراد دارای ارزش خالص بالا، دفاتر خانوادگی، مدیران شرکت های دولتی، صاحبان شرکت های خصوصی صحبت می کنم. و آنها شاهد رشد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ بودند. و افراد زیادی وجود دارند که اگر ۴۰۰ درصد در یک سال افزایش یابد، از داشتن آن می ترسند.

اما اگر آن‌ها با رصد کردن قیمت رمزارزها مشاهده کنند که تنها ۴۰ درصد افزایش یافته است و سرمایه گذاران بزرگی مانند بیل میلر در آن سرمایه گذاری کرده‌اند، آن‌ها رمز ارزها را خواهند پذیرفت. و موجب تثبیت آن به عنوان یک دارایی می شوند.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx