تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات با رشد اخیر بیت کوین و اتریوم به عنوان ارزهای پیشرو، برخی از آلت کوین ها شاهد رشد خوبی در ارزش خود بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل لایت کوین (LTC) لایت کوین موفق شده قیمت خود را بالای حمایت 175 […]

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات

با رشد اخیر بیت کوین و اتریوم به عنوان ارزهای پیشرو، برخی از آلت کوین ها شاهد رشد خوبی در ارزش خود بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین موفق شده قیمت خود را بالای حمایت 175 دلار حفظ کند. اگر این آلت کوین موفق به عبور از مقاومت 188 دلاری پیش روی خود شود، مقاومت بعدی سطح 193 دلار خواهد بود.

نمودار لایت کوین

نوسانگر عالی با نشان دادن خطوط سبز رنگ بیانگر صعودی بودن قیمت است. شاخص RSI با قرار گرفتن بالای 60 بیانگر این موضوع است که حجم خرید افزایش یافته است. اما از سوی دیگر باند بولینگر نشان می دهد که نوسانات بازار رو به کاهش است. و در صورتی که لایت کوین روند نزولی به خود بگیرد، این کوین ممکن است تا خط حمایت 175 دلار نزول کند.

تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک موفق شده بود با صعود به سطح 75.4 دلار، به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر صعود کند. اما امروز موفق به حفظ این سطح نشد.

نمودار لایت کوین

نوسانگر عالی حاکی از نزولی شدن روند حرکتی ETC است. شاخص میانگین واگرایی همگرایی نیز با نمایش هیستوگرام های سبز رنگ بیانگر نزول اتریوم کلاسیک است. شاخص RSI همچنان در محدوده اشباع خرید قرار دارد. از این رو می توان انتظار کاهش قیمت این رمزارز را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در 24 ساعت گذشته موفق شده قیمت خود را با بیش از 8٪ افزایش به 25 دلار افزایش بدهد. پولکادات موفق شده بود در تاریخ 14 ژوئن این قیمت را ثبت کند.

نمودار پولکادات

از آنجایی که شاخص های تکنیکال صعودی بودن پولکادات را نشان می دهند، انتظار می رود که این آلت کوین به مقاومت 26.29 دلار صعود کند. نوسانگر عالی و شاخص میانگین واگرایی همگرایی با نمایش خطوط سبز رنگ، هر دو صعودی بودن DOT را تایید می کنند. شاخص RSI نیز با افزایش حجم خرید در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است. از این رو احتمال کاهش قیمت را به طور کل نمی توان رد کرد. درصورتی که روند حرکتی نزولی شود، DOT ممکن است به حمایت 22.98 دلار نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx