کلاهبرداری بزرگ ارز دیجیتال در ایران

ارزدیجیتال در ایران
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۶ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3296 نفر

کلاهبرداری بزرگ ارز دیجیتال در ایران

براساس گزارش خبرگزاری یکی از سایت های خبری; یکی از بزرگترین شبکه ‌های سازمان ‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور در حوزه ارز دیجیتال که با جذب سرمایه در یک رمزارز مبالغ سنگینی را به دست آورده بودند، متلاشی شد.

طبق این گزارش،‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری خود، باند کلاهبرداری ارز دیجیتال کینگ ‌مانی را شناسایی و دستگیر کرده است.

این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌ گذاری در خرید ارز دیجیتال کینگ مانی مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه ‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

در این عملیات، اعضا این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به ‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان; پرونده آنان در سیر مراحل قضایی می ‌باشد.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ ارز دیجیتال; از مردم درخواست کرده به ‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه ‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری نمایند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۶ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

6 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد علی هودفر
محمد علی هودفر
2 سال ها قبل

ضمن سپاس و قدردانی از برادران حافظ امنیت وآرامش، تقدیر و تشکر از اطلاع رسانی ،ومشتاق خبرهای خوب ازجانب شما باشیم.

س.ش
س.ش
5 ماه ها قبل

سلام آیا شرکت پاراگون arb کلاهبردارن یا معتبر لطفا بگید خواهشا

احمد محمدیان
ویرایشگر
احمد محمدیان
5 ماه ها قبل
پاسخ دهید  س.ش

سلام کاربر عزیز، وقت شما بخیر، در یک بررسی سطحی وبسایت پروژه به نظر میرسید که اعتباری نداره

Payande
Payande
30 روزها قبل
پاسخ دهید  س.ش

دوست من
من عاجزانه ازت می‌خوام به سرعت فاصله بگیری نمی‌دونم کجا زندگی می‌کنی ولی من از سرمایه گذاران و تیم داران پاراگون هستم که به محضی از دستای پشت پرده مطلع شدم به تیمم استپ دادم و قید پول خودم رو هم زدم
عین توده سرطان میمونه یکم بزرگ بشه دیگه نمیتونی جمعش کنی
عاجزانه ازت می‌خوام فاصله بگیری

امیر حسین زاده
امیر حسین زاده
2 ماه ها قبل

صرافی شماهم کم نداره والا
تتر رو ارزون تر میخرید، کارمزد معاملاتون که یک دلاره ، ینی طرف صدبار خرید فروش کنه صد دلار داده رفته، پشتیبانیتونم تعریفی نداره گاهی زنگ میخوره گاهی نمیخوره،قبلا خوب بودید الان خراب کردید متاسفانه، اخرین باری بود که از صرافیتون خرید کردم

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  امیر حسین زاده

کاربرگرامی امیرحسین عزیز، پوزش می خواهیم بابت تجربه‌ای که فرمودید، همواره تیم ارزینجا در تلاش است که رضایت شما را جلب نماید
درصورت ترافیک در مرکز تماس ارزینجا شما میتوانید، از طریق چت آنلاین و یا تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.مجموعه ارزینجا برای خرید و فروش ارز کارمزدی دریافت نمی کند.
فقط برای برداشت ارز, هزینه انتقال شبکه به عهده مشتری است که مستقیما در حین انجام تراکنش برداشت ارز توسط شبکه بلاکچین انتخاب شده کسر می شود و به شبکه تخصیص پیدا میکند.
این هزینه متناظر با شبکه انتخابی شما برای انتقال ارز متفاوت است و در هنگام انجام تراکنش قبل از تایید برداشت به شما نمایش داده میشود .همچنین تفاوت در شیوه انجام معاملات، می‌تواند باعث اختلاف قیمت بین پلتفرم‌های متفاوت باشد:۱- پلتفرم‌های P2P:
در این نوع از پلتفرم‌ها، کاربران طرف حساب یکدیگرند و صرافی تنها واسطه‌ی میان طرفین معامله است. در پلتفرم‌های P2P به دلیل الزام به پر شدن سفارش‌های خرید و فروش، ممکن است قیمت نهایی معامله با قیمت درخواستی متفاوت باشد؛ ضمن اینکه مبلغ کارمزد به مبلغ نهایی معامله اضافه خواهد شد. ۲- پلتفرم‌های OTC: مثل ارزینجا
در این نوع پلتفرم‌ها طرف حساب کاربران خود صرافی است، به همین دلیل قیمت نهایی با قیمت نمایش داده شده به کاربران یکسان است و حجم معاملات بر قیمت تاثیرگذار نیست. ضمنا ارزینجا هیچ کارمزدی از انجام معاملات دریافت نمی‌‌کند و معاملات در ارزینجا بصورت آنی انجام می‌شود

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

6
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx