ممنوعیت انجام معاملات ADA و TRX در آمریکا و واکنش هاسکینسون

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ممنوعیت انجام معاملات ADA و TRX در آمریکا و واکنش هاسکینسون بر اساس یک پست جدید، صرافی eToro در حال حذف Cardano و TRON برای کاربران آمریکایی است. از 26 دسامبر، کاربران ایالات متحده نمی توانند پوزیشن جدید ADA یا TRX را باز کنند و تا 31 دسامبر، این دو رمزارز برای فعالیت‌های دیگر در […]

ada trx etoro

ممنوعیت انجام معاملات ADA و TRX در آمریکا و واکنش هاسکینسون

بر اساس یک پست جدید، صرافی eToro در حال حذف Cardano و TRON برای کاربران آمریکایی است. از 26 دسامبر، کاربران ایالات متحده نمی توانند پوزیشن جدید ADA یا TRX را باز کنند و تا 31 دسامبر، این دو رمزارز برای فعالیت‌های دیگر در دسترس نخواهد بود. eToro در تصمیم خود به “ملاحظات مرتبط با کسب و کار در محیط نظارتی در حال تحول” اشاره کرد.

پرداخت پاداش حاصل از استیک این ارزها برای کاربران ایالات متحده پس از 15 ژانویه 2022 به پایان می رسد و پاداش نهایی به دلار پرداخت می شود. با این حال کاربران می‌توانند پوزیشن‌های باز را کنترل و نگهداری کنند چراکه eToro اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای فروش اجباری نخواهد داشت. و هر دارایی در پلتفرم پرتفوی هوشمند eToro به پرتفوی شخصی کابران منتقل خواهد شد تا کاربران شخصا برای آن‌ تصمیم گیری کنند.

از آنجایی که eToro قصد به محدودسازی خرید و فروش‌ها در سه ماهه اول 2022 دارد، اعلام کرده است که این پروژه تا یک ماه بعد از توقف معاملات ترون و کاردانو عملی نخواهد شد.

اما چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو و موسسه  IOHK در پی شفاف‌ سازی این اخبار در یوتوب ویدئویی منتشر کرد و توضیحات بیش‌تری را در اختیار کاربران کاردانو قرارداد. به‌طور خلاصه، هیچ یک از دو بنیاد IOHK و کاردانو هیچ اخطاری از طرف قانون‌گذارهای مالی دریافت نکرده‌اند، و حرکت eToro در پی فقدان قوانین مشخص در حوزه رمزارزها است. هاسکینسون به دلایل زیر گفت که این حرکت از طرف eToro هیچ تاثیری بر میزان نقدینگی و قیمت کاردانو نخواهد داشت:

  1. ADA حجم نقدینگی بسیار بالایی دارد
  2. eToro حجم زیادی از معاملات کاردانو را تشکیل نمی‌داد
  3. صرافی Bitstamp، که یکی از بزرگترین صرافی‌های اروپاست، بزودی این ارز را لیست خواهد کرد.

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx