هش ریت بیت کوین 20 درصد کاهش یافت

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

هش ریت بیت کوین 20 درصد کاهش یافت داده های آنچین نشان می دهند که در 24 ساعت گذشته هش ریت (Hashrate) بیت کوین 20٪ کاهش یافته است. این موضوع می تواند یک سیگنال نزولی برای بازار کریپتو باشد. داده های منتشر شده توسط کریپتو کوانت (CryptoQuant) نشان می دهند که Hashrate بیت کوین در […]

هش ریت بیت کوین 20 درصد کاهش یافت

هش ریت بیت کوین 20 درصد کاهش یافت

داده های آنچین نشان می دهند که در 24 ساعت گذشته هش ریت (Hashrate) بیت کوین 20٪ کاهش یافته است. این موضوع می تواند یک سیگنال نزولی برای بازار کریپتو باشد.

داده های منتشر شده توسط کریپتو کوانت (CryptoQuant) نشان می دهند که Hashrate بیت کوین در 24 ساعت گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. معمولا چنین ترندی تاثیر نزولی در قیمت این ارز دیجیتال داشته است.

هش ریت بیت کوین 20 درصد کاهش یافت

نمودار Hashrate

همانطور که در نمودار فوق می توان دید،‌ Hashrate بیت کوین در حدود 20٪ کاهش یافته است.

این کاهش در حالی رخ داده که اخیرا هش ریت BTC موفق شده بود بعد از بهبود کامل پس از ممنوعیت ماینینگ در چین، اوج جدیدی را ثبت کند.

از نظر تاریخی، بالا بودن مقدار Hashrate با روندهای صعودی مرتبط بوده است. زیرا این مقدار نشان می دهد که استخراج بیت کوین سودآور است و ماینرهای بیشتری به این فعالیت علاقه نشان می دهند.

این کاهش در هش ریت در حالی رخ داده که قیمت بیت کوین با کاهشی بالغ بر 4٪ در یک هفته گذشته، در بازه 46 هزار دلار در نوسان بوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx