افزایش ۱۰ درصدی تعداد آدرس‌های انباشت بیت‌کوین در چند روز گذشته

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1144 نفر

افزایش ۱۰ درصدی تعداد آدرس‌های انباشت بیت‌کوین در چند روز گذشته

در میان بازار نزولی گسترده‌تر، بیت کوین هنوز معیارهای صعودی درون زنجیره‌ای دارد. در چند روز گذشته، تعداد آدرس‌های انباشت بیت کوین بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است و به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۵۵۰،۰۰۰ آدرس رسیده است. دولت ها و موسسات ممکن است در این افزایش انباشت‌های بیت کوین نقش داشته باشند.

نرخ انباشت بیت کوین حتی زمانی که السالوادور در ریزش‌ها خریداری کرد، سر به فلک کشید

بر اساس داده‌های شرکت اطلاعاتی بازار کریپتو، Glassnode، آدرس‌های انباشت بیت کوین در حال افزایش بوده‌اند. از دسامبر، بیش از ۲۰،۰۰۰ آدرس جدید بیت کوین وارد دسته آدرس های انباشت بیت کوین شده اند که در ۲ ماه گذشته حدود ۳.۲ درصد افزایش یافته.

معیار آدرس‌های انباشت بیت‌کوین فقط آدرس‌های بیت‌کوینی را در نظر می‌گیرد که حداقل دو انتقال واضح دریافتی دارند و هرگز وجهی را خرج نکرده‌اند. طبق گفته گلس‌نود، برای دقیق‌تر شدن هرچه بیشتر، این معیار آدرس‌های مبادله و سکه‌های گمشده را در نظر نمی‌گیرد. به طور مثال، آدرس‌هایی که آخرین بار بیش از هفت سال پیش فعال بودند. افزایش این معیار برای بیت کوین کاملا صعودی است و به فشار احتمالی عرضه اشاره می کند که باعث افزایش قیمت می‌شود.

در تایید معیار انباشت بیت‌کوین می‌توان به کاهش ذخیره بیت‌کوین در صرافی‌ها اشاره کرد.

این معیار، که تعداد کل بیت‌کوین‌ها موجود در صرافی‌ها را برای فروش نشان می‌دهند. در حال حاضر برابر با ۲.۳۷ میلیون است. این مقدار به پایین‌ترین رکورد تاریخی این معیار یعنی ۲.۳۰ میلیون واحد بیت‌کوین بسیار نزدیک شده است. یکی از انباشت کنندگان بیت‌کوین در این بازه زمانی مردم السالوادور هستند. نجیب ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که اخیرا این کشور موفق شده است ۴۱۰ واحد بیت‌کوین خریداری کرده است. یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری BlackRock در ریزش‌های اخیری، از برنامه‌ی خود برای راه اندازی صندوق ETF مبتنی بر بلاک‌‍چین رونمایی کرد.

نوری در انتهای این کانال نزولی روشن است

افزایش انباشت نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال خرید انبوه در ریزش‌های اخیر هستند. این یکی از دلایلی است که به نظر می رسد بسیاری از کارشناسان بازار از لیکوییدهای عظیمی که در بازار رخ می دهد و همچنین افت شدید سرمایه بازار رمزارز ناراحت نمی شوند.

به گفته تحلیلگر کریپتو Crypto_mystery، همانطور که داده ها و ادامه پذیرش سازمانی نشان می دهد، همه چیز در حال حاضر نزولی نیست.

او خاطرنشان کرد:

بنابراین، اگر به داده‌ها نگاه کنیم، همه چیز دور از انتظار است و من همچنان معتقدم که جهش حماسی خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx