رقابت شدید شیبا اینو و پالیگان بر سر ارزش بازار

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رقابت شدید شیبا اینو و پالیگان بر سر ارزش بازار مانند بخش عمده ای از بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو در ماه های اخیر افت ارزش شدیدی را تجربه کرده است. و بیش از 30 درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داده است. با این حال، ممکن است همه چیز بر […]

رقابت شدید شیبا اینو و پالیگان بر سر ارزش بازار

رقابت شدید شیبا اینو و پالیگان بر سر ارزش بازار

مانند بخش عمده ای از بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو در ماه های اخیر افت ارزش شدیدی را تجربه کرده است. و بیش از 30 درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داده است.

با این حال، ممکن است همه چیز بر وفق مراد این دارایی باشد. زیرا این دارایی همچنان به جایگاه خود در رتبه بندی 15 ارز دیجیتال برتر، درست زیر پایگان MATIC ادامه می دهد.

شیبا در برابر متیک

SHIB در اوایل این ماه ضربه بزرگی خورد و بیش از 30 درصد از ارزش خود را از دست داد.

این دارایی در دو هفته گذشته جمعه و شنبه با دو افت شدید مواجه شد که به ترتیب حدود 16 و 7 درصد کاهش یافت.

با این حال، این هفته شاهد افزایش حدود 10 درصدی بود که از 0.00002051 دلار در پایان روز شنبه به 0.00002245 دلار در روز یکشنبه رسید.

این موج قیمت با افزایش ارزش بازار تا حدودی مرتبط بود که همین امر باعث شد از MATIC در رتبه‌بندی CoinMarketCap جلو بزند.

شیبا اینو ارزش بازاری را در حدود 12.3 میلیارد دلار در آن روز در مقایسه با Polygon که کمی بالاتر از 12 میلیارد دلار است، منتشر کرد که تقریباً 300 میلیون دلار تفاوت داشت.

در حال حاضر، Shiba Inu در رتبه پانزدهم با ارزش بازار 11.6 میلیارد دلار قرار دارد، در حالی که Polygon در رده چهاردهم قرار گرفته است.

شیبا اینو هنوز باید فاصله خود را با Dogecoin که با ارزش بازار بیش از 18 میلیارد دلار در جایگاه دهم رتبه بندی قرار دارد را کم کند.

افزایش Polygon در برابر Shiba Inu به این دلیل است که مؤسساتی از کاهش قیمت اخیر برای خرید مقادیر زیادی از توکن استفاده کرده اند.

در آن زمان، شبکه Polygon اخبار مثبت زیادی داشت، از جمله رایان وایات، رئیس بخش بازی‌های YouTube، پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو را ترک کرد و به تیم در Polygon ملحق شد.

در حال حاضر، ریسک پذیری فعالان بازار نامشخص به نظر می رسد، و به همین دلیل، نوسانات قیمت بیشتری احتمالاً در توکن Shiba Inu وجود دارد.

علیرغم افت اخیر بازار، شیبا اینو همچنان بیش از 40،000 درصد رشد داشته است که آن را به یکی از بزرگترین سودها در 12 ماه گذشته تبدیل می کند.

پیشرفت تا کنون و Doggy DAO

در سال 2021، شیبا اینو دنیای کریپتو را تحت تاثیر خود قرار داد و تا پایان سال 2021 با سرعت بی‌سابقه‌ای رشد کرد.

تیم شیبا اینو به منظور از بین بردن تگ میم، در تلاش برای معرفی موارد استفاده برای شبکه بوده است.

در اوایل سال جاری، توسعه‌دهندگان از راه‌اندازی Shiba Inu’s DAO با نام «Doggy DAO» خبر دادند.

نقشه راه نشان می دهد که دائو سعی خواهد کرد کنترل بیشتری را به کاربران بدهد، همانطور که در وبلاگ آمده است: “ما معتقدیم که سطح پاسخگویی را که تیم ما باید بر روی یکدیگر بگذارد، کاهش دهیم و از توانایی اعمال اقتدار/کنترل بر برخی موارد جلوگیری کنیم.

Doggy DAO قرار است در فازهای مختلفی منتشر شود. به طور مثال، با DAO 1 به اعضای انجمن اجازه می دهند تا در مورد پروژه ها رای دهند.

Shiba Inu از آن زمان به دلیل جامعه پرشور خود در صرافی های برتر از جمله Kraken فهرست شده است.

در حال حاضر، SHIB می تواند برای پرداخت بین 600 شیوه پرداخت استفاده شود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx