تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین همچنان در مقاومت پیش روی خود با فروش دست و پنجه نرم می کند که باعث ضعیف شدن روند حرکتی شده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 7 ژوئن به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (30,565 دلار) نزول کرد. […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین همچنان در مقاومت پیش روی خود با فروش دست و پنجه نرم می کند که باعث ضعیف شدن روند حرکتی شده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 7 ژوئن به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (30,565 دلار) نزول کرد. با این حال نکته مثبت این است که گاوها با خریدهای خود قیمت را تا خط روند الگوی مثلث صعودی افزایش دادند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

اما گاوها نتوانستند در 8 ژوئن از این موقعیت پیش آمده برای تداوم روند صعودی استفاده کنند. خرس ها دوباره قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش دادند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در بازه بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه و 32,659 دلار دست به فروش می زنند.

اگر خرس ها قیمت را به زیر خط روند کاهش بدهند، بیت کوین ممکن است تا 28,630 دلار نزول کند. این سطح می تواند فرصت خوبی برای خرید ایجاد کند. در این شرایط انتظار می رود که BTC در بازه 28,630 – 32,659 دلار به مدت چند روز در نوسان باشد. در واقع تنها زمانی که بیت کوین از مقاومت 32,659 دلار عبور، و یا به زیر حمایت 28,630 دلار نزول کند، می توان انتظار تغییر روند حرکتی را داشت. در غیر این صورت، این ارز دیجیتال در بازه فوق در نوسان خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx