امروز اتریوم (Ethereum) فردای دیفای است!

امروز اتریوم (Ethereum) فردای دیفای است!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5862 نفر

امروز اتریوم (Ethereum) فردای دیفای است!

اتریوم (Ethereum) یک شبکه مالی غیرمتمرکز است که در دنیای ارزهای دیجیتال، موفق به جذب توجه همگان شده است. دیفای هم بر بستر آن فعالیت می کند. اما تا چه زمانی اتریوم پذیرای دیفای است؟

یکی از فعال ترین و موفق ترین سرمایه گذاران DeFi، مایکل اندرسون (Michael Anderson)، نظرات خود را مورد اتریوم بیان کرد.

با سقوط عرضه اولیه رمزارزها، سرمایه خطرپذیر به اولین منبع برای پروژه های رمزارزها تبدیل شد. یکی از این پروژه ها Framework Ventures بود که توسط مایکل اندرسون و ونس اسپنسر (Vance Spencer) مشترکا تاسیس شد.

این پروژه سرمایه گذاری های مختلفی انجام داده است که مهم ترین انها چین لینک (LINK) و توکن سینتتیک نتورک توکن (SNX) بوده است. علاوه بر چنین سرمایه گذارهایی، آنها قصد سرمایه گذاری در پروژه های جدید DeFi هستند.

به عنوان خودی های DeFi، موسسان Framework اطلاعات زیادی در خصوص ترندهای بازار و پتانسیل ها دارند.

سوشی سواپ (Sushi Swap)

مایکل اندرسون درخصوص مهاجرت سوشی سواپ گفت:

به نظر من آنچه سوشی سواپ به بازار می گوید این موضوع است که یونی سواپ (UniSwap) نیازمند ایجاد مشوق هایی برای جذب سرمایه است به جای اینکه فقط از کارمزدهای ایجاد شده در استخرهای نقدینگی استفاده کند. هم اکنون در مورد موفقیت سوشی سواپ مطمئن نیستم. باید منتظر بود.

Framework Lab

وی در خصوص Framework Lab گفت:

Framework Lab شرکت مدیریتی است که ما در آن استخدام شده ایم. در این شرکت ما ایده ها و پروژه های جدید که در بستر DeFi هستند را ایجاد می کنیم. ما در این شرکت یک تیم فنی حرفه ای استخدام کرده ایم که محصولات،  ویژگی ها و خدمات جدیدی را توسعه می دهند.

 چین لینک (Chainlink)

وی در خصوص چین لینک گفت:

به نظر من نکته مهم این مسئله است که چین در حال تبدیل شدن به یک لایه امنیتی واقعی و قوی برای DeFi است. به عقیده من داده های ارسالی از طریق چین لینک باید به اندازه لایه های قراردادهای هوشمندی باشد که ما در بستر آن در حال فعالیت هستیم. با گذر زمان و با توسعه و گسترش DeFi به محصولات پیچیده تر و جذاب تر، چین لینک مهم ترخواهد شد.

شبکه اتریوم (Ethereum)

اندرسون در خصوص شبکه اتریوم گفت:

به نظر من در آینده پروتکل های DeFi غیر اتریومی توسعه خواهند یافت و این نیاز برای ساخت پلی بین این دو دسته از پروتکل ها وجود خواهد داشت. همین مسئله برای پولکادات نیز صدق می کند. در حال حاضر پل ارتباطی بین اتر و پولکادات وجود ندارد.

من اعتقاد دارم که اتریوم ۲ خیلی از مشکلات ما را حل خواهد کرد. به نظرم توسعه اتریوم ۲ بسیار زودتر از توسعه پل ها روی خواهد داد. به نظرم اتریوم جایی است که در آن DeFi رخ خواهد داد. روش های جدیدی برای ساخت DeFi وجود خواهند داشت که اتریوم قادر به انجام آنها نخواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx