رشد ۱۲ درصدی آدرس‌های منحصربه‌فرد متیک علیرغم سقوط بازار در سه ماهه دوم

متیک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 412 نفر

موج احتمالی مهاجرت کاربران از اتریوم به متیک را نشان می‌دهد

شبکه متیک در دوره دشوار کاهش ارزش دارایی‌های کریپتو انعطاف‌پذیری خوبی نشان داده است. طبق گزارش سه ماهه دوم خود، پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم با وجود فروش گسترده‌تر در بازار در همان دوره شاهد رشد مداوم در تعداد آدرس‌های شبکه و حجم تراکنش‌ها بود.

رشد مداوم در زمستان

متیک که به عنوان یک راه حل مقیاس بندی زنجیره جانبی برای شبکه اتریوم شناخته می شود – که اغلب به دلیل کارمزد بالای تراکنش به دلیل ازدحام ترافیک مورد انتقاد قرار می گیرد – به عنوان جایگزین بسیار ارزان تری عمل می کند. همانطور که در گزارش سه ماهه دوم نشان داده شده است، میانگین هزینه تراکنش های آن با ۴۹ درصد کاهش به ۰.۰۱۸ دلار QoQ رسید.

در همین حال، کل آدرس‌های منحصربه‌فرد در شبکه به ۵.۳۴ میلیون رسید که ۱۲ درصد بیشتر از سه ماهه اول بود، زیرا حجم کل تراکنش‌ها به ۲۸۴ میلیون دلار رسید که نسبت به سه ماهه قبل ۴ درصد افزایش اندک نشان می‌دهد.

 

شایان ذکر است که یک معیار کلیدی برای پروتکل های بلاک چین که تلاش می کنند بلاک چین اتریوم را به چالش بکشند یا تکمیل کنند، تعداد توسعه دهندگانی است که در اکوسیستم ها کار می کنند. برای Polygon، رشد در Q2 به ویژه چشمگیر بود، به طوری که بیش از ۹۰ هزار توسعه دهنده اولین قرارداد خود را منتشر کردند.

در فضای NFT، opensea شاهد بود که ۱.۲ میلیون کیف پول جدید NFT در سه ماهه دوم onPolygon آنلاین شد و مجموع کیف پول‌های فعال منحصر به فرد را تا ۴۷ درصد به ۱.۵ میلیون افزایش داد.

ضرابخانه های جدید با جهش ۵۰ درصدی به ۶۶.۶ میلیون تراکنش رسید. و در حالی که ارزش دلاری کل معاملات NFT 64 درصد کاهش یافت، حجم TX با ۴۷ درصد افزایش به ۱۲۲ میلیون رسید.

DeFi و NFT

رشد Polygon به خوبی در پروتکل های DeFi آن منعکس شده است که تمایل دارند کاربران ناراضی از هزینه های بالای گاز در اتریوم را جذب کنند. در نتیجه، تجمع کنندگان پل و صرافی های غیرمتمرکز از موج نوظهور مهاجرت سود بردند.

به عنوان مثال، Bungee – جمع‌آوری که توکن‌های ERC-20 را از اتریوم به Polygon پل می‌کند – به پنجمین پروتکل بزرگ در شبکه تبدیل شد که حجم تراکنش‌های آن به میزان ۹۷۲ درصد افزایش یافت و تعداد کاربران آن در سه ماهه به ۹۲ هزار نفر افزایش یافت.

با توجه به گسترش شبکه در NFT ها، تعداد کل کیف پول های مبتنی بر Polygon در OpenSea با ۴۷ درصد افزایش به ۱.۵۱ میلیون در سه ماهه دوم رسید. در این میان، NFT های تازه تولید شده با ۵۰ درصد افزایش به ۶۶.۶۵ میلیون رسید. در میان تمام بازی‌های بلاک‌چینی که بر روی بلاک چین توسعه یافته‌اند، یک بازی NFT متعلق به جامعه، Aavegotchi، بیشترین رشد را در کاربران خود داشت که هشت بار نسبت به Q1 افزایش یافت.

برای تقویت جاه طلبی Web3، Polygon هفته گذشته ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر خود (Polygon zkEVM) را راه اندازی کرد. راه حل جدید با قراردادهای هوشمند موجود، ابزارهای توسعه‌دهنده و کیف پول‌ها بدون تغییر یا پیاده‌سازی مجدد کدها کار می‌کند و در عین حال مقیاس‌پذیری را افزایش می‌دهد و هزینه‌ها را بدون به خطر انداختن امنیت کاهش می‌دهد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx