فروش اولیه دراگون فلای برای DAO Debt

فروش اولیه DAO
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

فروش اولیه Debt DAO دراگون فلای

طبق گزارش های رسیده به The Block، شرکت سرمایه گذاری Dragonfly Capital متمرکز بر حوزه رمزارزها; یک دور فروش اولیه ۳.۵ میلیون دلاری برای پروتکل اعتباری کریپتو Debt DAO را انجام داده است.

Debt DAO تامین مالی مبتنی بر درآمد را فراهم می کند; که شامل DAO ها و پروتکل ها می شود. این کار را از طریق یک قرارداد هوشمند به نام “Spigot” انجام می دهد; که به گفته شرکت “می تواند جریان های نقدی زنجیره ای وام گیرنده را برای بازپرداخت خودکار وام دهندگان تضمین کند.”

GSR، Numeus  و Fasanara Capital نیز در این دور شرکت کردند. شش انجل اینوستر نیز در دور جدید مالی از پروژه حمایت کردند، از جمله بالاجی سرینیواسان مدیر سابق بخش فنی  کوین بیس، رایان رودنباخ از TrueFi و دیوید پست از Chainlink Labs.

در حال حاضر، بدهی یکی از بخش‌های گمشده بزرگ حوزه DeFi است; و Debt DAO یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در این فضا است که با راه اندازی یک فروش اولیه Debt DAO این مشکل مقابله می‌کند. “از آنجایی که سازمان های بلاکچینی و جریان‌های نقدی افزایش می‌یابند، DAO‌های درآمدزا دیگر نیازی به فروش توکن‌های اصلی خود برای سرمایه در گردش ندارند. Debt DAO کل اکوسیستم تامین مالی DAO را پیش خواهد برد.”

Dragonfly Capital  سومین صندوق سرمایه گذاری خود را در ماه می با بیش از ۶۵۰ میلیون دلار ثبت کرد. در یک گزارش، این شرکت حوزه های DeFi، DAO، NFTها و مقیاس‌ پذیری قراردادهای هوشمند; را در میان حوزه‌های اصلی خود قرار داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx