PicPay یک صرافی رمزارزی را با همکاری Paxos راه اندازی کرده است

صرافی رمزارز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1818 نفر

برنامه پرداخت برجسته برزیلی پیک پِی (PicPay) تصمیم گرفته است با همکاری با صرافی رمزارز پکسوس (Paxos)، وارد دنیای رمزارز ها شود. با این ادغام، پکسوس خرید بیت کوین و اتریوم را برای کاربران تسهیل می کند. پیک پِی رسماً از طریق پست وبلاگ خود اعلام کرده است که; مشتریان می توانند دو دارایی دیجیتال اصلی یعنی بیت کوین و اتریوم را بخرند، بفروشند و همچنین ذخیره کنند. این تراکنش‌ها مستقیماً در برنامه پیک پِی انجام خواهند شد. پیک پِی بیان کرد:

فناوری بلاک چین که پشت کوین هایی مانند بیت کوین و اتریوم قرار دارد، در حال حاضر در بخش املاک، صنعت بیمه و حتی بازار هنر از طریق توکن های غیر قابل تعویض استفاده می شود.

این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد که به خرید; فروش و ذخیره رمزارز در خود برنامه دسترسی خواهند داشت.

هدف پیک پِی رهبری بازار کریپتو است

این ویژگی جدید با کمک شرکت بزرگ پکسوس به وجود آمده است. این صرافی به مشتریان اجازه می دهد تا از استیبل کوین پکسوس (USDP); که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود استفاده کنند. پکسوس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو است که به شراکت با مشهورترین شرکت‌های مالی سنتی جهان مانند PayPal و همچنین Venmo شهرت دارد. در حال حاضر، این اپلیکیشن فین‌تک; منابع خود را به ساخت ویژگی ای اختصاص داده است که به مشتریان کمک می‌کند تا از طریق رمزارز ها پرداخت انجام دهند.

اهداف بعدی استیبل کوین و سیستم های پرداخت است

هدف پیک پِی فراتر از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است; زیرا می‌خواهد سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را به مردم برزیل ارائه دهد. این صرافی برنامه‌هایی دارد که تا پایان سال جاری، کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از دارایی‌های دیجیتال از طریق اپلیکیشن صرافی، پرداخت کنند و همچنین انتقال رمزارزی انجام دهند.

در کنار این طرح ها، پیک پِی برنامه هایی برای راه اندازی استیبل کوین خود نیز دارد. صرافی قصد دارد این کار را انجام دهد تا مصرف‌کنندگان بتوانند مستقیماً با رمزارز ها بدون نیاز به مبادله آن با پول فیات، معامله کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx