کوین‌بیس: پالیگان و سایر راه حل های مقیاس پذیری قیمت اتریوم را تهدید می کند

کوین‌ بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

صرافی کریپتو کوین‌بیس در حال تجزیه و تحلیل تاثیری است که راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری می‌توانند بر بلاک چین اتریوم (ETH) داشته باشند. در یک گزارش تحقیقاتی، کوین‌بیس می‌گوید که راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ می‌توانند بازده اتریوم را کاهش دهند.

هر کدام از راه حل های مقیاس پذیری لایه ۲ که اکثر برنامه‌های غیرمتمرکز را در خود جای دهد، روزی می‌تواند کل اکوسیستم اتریوم را تامین کند. این نشان می دهد که لایه ۲ ها در نهایت می توانند بازده خود اتریوم را منحرف کنند.

کوین‌بیس می‌گوید که طی ۱۲ ماه گذشته; راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند; پالیگان ، آپتیمیسم و آربیترام کمتر از یک درصد از درآمدی را که اتریوم به دست آورده است، ایجاد کرده‌اند.

توکن ترمینال گزارش داده است که طی ۱۲ ماه گذشته، اتریوم در مجموع ۹.۹۷۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است در حالی که مجموعا تنها حدود ۷۸ میلیون دلار در آربیترام ، پالیگان و آپتیمیسم است.

کوین‌بیس

این صرافی کریپتو می‌گوید زمانی که اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) تبدیل شود; راه‌حل‌های مقیاس‌ پذیری به طور بالقوه باعث کاهش بازده استکینگ می‌شوند و این می‌تواند بر قیمت اتریوم تأثیر منفی بگذارد. با این حال، کوین‌بیس می‌گوید که راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری می‌توانند; در درازمدت به نفع اتریوم باشند زیرا فعالیت شبکه را افزایش می‌دهند.

همچنین تاثیر لایه ۲ ها بر درآمدهای اتریوم می تواند یک پدیده کوتاه مدت باشد. در درازمدت، درآمدها به فعالیت بیشتر در اکوسیستم کلی و همچنین تبدیل شدن اتریوم به بلاک چین جهانی (یا استفاده عمومی) غالب بستگی دارد. اگر لایه ۲ ها تراکنش‌های بیشتری را ارزان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر کنند; تأثیر درآمد اولیه را می‌توان با افزایش فعالیتی که در نهایت در شبکه انجام می‌شود کاهش داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx