ماینر ها در حال توزیع ،اتمام روند صعودی؟

فروش ماینر ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

داده های انچین نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اخیراً در مرحله توزیع قرار گرفته‌اند، نشانه‌ای که می‌تواند برای قیمت ارز دیجیتال نزولی باشد. همانطور که ماینرها به دنبال کاهش قیمت هستند، ذخیره ماینر بیت کوین روند نزولی را مشاهده می کند
همانطور که یک تحلیلگر در یک پست CryptoQuant اشاره کرد، آخرین فروش ماینرهای BTC ممکن است قیمت را در کوتاه مدت کاهش دهد.«ذخایر ماینر» شاخصی است که مقدار کل بیت کوین ذخیره شده در کیف پول همه ماینرها را اندازه گیری می کند.

وقتی ارزش این اندیکاتور بالا می رود، به این معنی است که ماینرها در حال حاضر کوین ها را به کیف پول خود واریز می کنند. چنین روندی، زمانی که طولانی شود، می تواند نشانه ای از انباشتگی این اعتباردهنده های شبکه باشد و بنابراین می تواند برای قیمت BTC صعودی باشد.

از سوی دیگر، کاهش ارزش متریک نشان می‌دهد که ماینرها در حال حاضر تعداد خالصی از سکه‌ها را از ذخایر خود خارج می‌کنند. از آنجایی که ماینرها معمولا بیت کوین خود را برای اهداف فروش خارج می کنند، این نوع روند می تواند برای ارزش کریپتو نزولی باشد.

ذخایرماینر ها

ذخایرماینر ها

اکنون نموداری وجود دارد که روند ذخیره ماینر بیت کوین را در چند ماه گذشته نشان می دهد:

ذخیره ماینر بیت کوین

به نظر می رسد که ارزش; متریک در روزهای اخیر کاهش یافته است
همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، ذخایر ماینر بیت کوین در طی دو هفته گذشته روند نزولی داشته است، در حالی که قیمت در حال افزایش بوده است.

این می تواند نشان دهد که ماینرها ممکن است اخیراً در توزیع شرکت کنند و از قیمت های بالاتر استفاده کنند. این فروش از سوی ماینرها می تواند این رالی اخیر را کاهش دهد و ارزش سکه را حداقل در کوتاه مدت کاهش دهد.

دلیل چنین دامپینگی از این گروه، کاهش درآمد اخیر در استخراج بیت کوین است. بسیاری از ماینرها ممکن است نیاز به فروش بیشتر از حد معمول داشته باشند تا هزینه های جاری خود را با این درآمدهای کمتر پرداخت کنند.

برخی دیگر از ماینرها نیز برای سکوهای ماینینگ خود باقی مانده پرداخت خواهند داشت، بنابراین مجبور خواهند بود مقدار بیشتری از ذخایر خود را بفروشند تا در شرایط فعلی به آنها پرداخت کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx