بنکمن و هریسون از FTX به ادعاهای FDIC مبنی بر اظهارات نادرست پاسخ دادند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مدیران ارشد غول صرافی FTX به اتهامات اظهارات گمراه کننده شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) پاسخ می دهند .سم بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX به 761000 دنبال کننده خود در توییتر می گوید که پلتفرم مبادلات رمزنگاری تحت بیمه FDIC نیست و فقط بانک هایی که با آنها کار می کنند بیمه شده اند. روز پنجشنبه، […]

سم بنکمن

مدیران ارشد غول صرافی FTX به اتهامات اظهارات گمراه کننده شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) پاسخ می دهند .سم بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX به 761000 دنبال کننده خود در توییتر می گوید که پلتفرم مبادلات رمزنگاری تحت بیمه FDIC نیست و فقط بانک هایی که با آنها کار می کنند بیمه شده اند.

روز پنجشنبه، FDIC دستور توقف و توقف را به صرافی رمزارز صادر کرد و گفت که آنها مشتریان را گمراه می کنند تا تصور کنند محصولاتی که ارائه می دهند بیمه FDIC هستند.

بنکمن  همچنین خاطرنشان می کند که او مخالف همکاری با FDIC برای بیمه کردن سپرده ها در آینده نیست

«ارتباط شفاف واقعاً مهم است. متاسف! FTX بیمه FDIC ندارد (و ما هرگز چنین چیزی را در وب سایت و غیره نگفته ایم). بانک هایی که با آنها کار می کنیم انجام می دهند. ما هرگز قصد دیگری نداشتیم و اگر کسی آن را اشتباه تعبیر کرد عذرخواهی می کنیم.

ما همچنین مشتاقیم راه‌های بالقوه‌ای را بررسی کنیم که حساب‌های فردی با استفاده از سپرده مستقیم (که اکنون از آن پشتیبانی می‌کنیم) می‌توانند در آینده برای محافظت بیشتر از مشتریان استفاده شوند، و مایلیم در این زمینه با FDIC کار کنیم، اما واضح باشد. FTX US بیمه FDIC نیست.

برت هریسون، رئیس FTX.US می‌گوید که اظهارات قبلی او که مورد انتقاد FDIC قرار گرفته بود برای گمراه کردن سرمایه‌گذاران نبود. او همچنین می گوید که از دستور FDIC برای حذف توییت ها پیروی می کند.

ما واقعاً قصد گمراه کردن کسی را نداشتیم و پیشنهاد نکردیم که خود FTX US یا دارایی‌های کریپتو/غیر فیات از بیمه FDIC بهره مند شوند. امیدوارم این نیت ما را روشن کند. خوشحالم که مستقیماً با FDIC روی این موضوعات مهم کار می کنم.

طبق دستور FDIC من توییت را حذف کردم. این توییت در پاسخ به سوالات مطرح شده در توییتر در مورد اینکه آیا سپرده های مستقیم دلاری کارفرمایان در بانک های بیمه شده (یعنی Evolve Bank) نگهداری می شود، نوشته شده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx