مبارزه با بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

برد شرمن، نماینده کنگره کالیفرنیا، به مبارزه علیه بیت کوین ادامه می دهد

در صحبت با CNBC، نماینده کنگره که نماینده منطقه ۳۰ کالیفرنیا است، نظر خود را تکرار کرد که بیت کوین ارزش ذاتی کمی دارد و تنها به عنوان وسیله ای برای فرار مالیاتی مفید است.

اما او خوش بین است که وقتی قوانین «مشتری خود را بشناسید» و ضد پولشویی وارد عمل شوند، ارزهای دیجیتال شایستگی خود را به عنوان وسیله ای برای فرار مالیاتی از دست می دهند.

یکی از استدلال های شرمن علیه بیت کوین این است که آرزو دارد ارزی باشد که با دلار رقابت کند. او می گوید که این از یک فرهنگ ضد نظام است که برای حمله به “قدرت های جامعه” طراحی شده است. این احساس در جریان جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان برای روسای کریپتو در دسامبر ۲۰۲۱ بیان شد.

نظرات شرمن در میان همکارانش در کاپیتول هیل به جای قاعده ، استثناعات است. جایی که سیاستمداران به دنبال ایجاد یک چارچوب نظارتی منسجم برای نظارت بر صنعت هستند. نماینده کنگره کالیفرنیا به دلیل اندازه آژانس و شباهت کریپتو به اوراق بهادار، می خواهد این بخش را تحت صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار دهد.

از سوی دیگر، لایحه اخیر نوآوری مالی مسئول Lummis-Gilibrand از آن حمایت می کند که برخی از ارزهای رمزنگاری شده از حوزه اختیارات SEC خارج شده و تحت صلاحیت کمیسیون معاملات کالاها و معاملات آتی قرار گیرند.

لایحه نوآوری مالی مسئول مانند شرمن، که خود را به حمایت از سرمایه گذاران می پردازد، به دنبال رسیدگی به موضوع حمایت از سرمایه گذار و در عین حال ترویج نوآوری مالی است. با این حال، شرمن نشان نداده است که ارزهای دیجیتال را نوآورانه می‌بیند.

در یک ضربه بیشتر به لابی شرمن، سناتورهای دبی استابنو (D-MI) و جان بوزمن (R-AR) اخیراً لایحه‌ای را ارائه کردند که قصد دارد بیشتر ارزهای دیجیتال را در اختیار CFTC قرار دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx