اتریوم با وجود “ادغام” هم فاصله زیادی تا مقیاس‌پذیری دارد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

علاوه بر کاهش مصرف انرژی بلاک چین اتریوم (ETH)، انتظار می‌رود ارتقای ادغام مقیاس‌پذیری شبکه را بهبود بخشد. با این حال، بخشی از بازار کریپتو مطمئن است که اتریوم با وجود ارتقای تاریخی، به این زودی مشکل مقیاس پذیری را حل نخواهد کرد.

به طور خاص، آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه سولانا، معتقد است که ادغام کمترین تأثیر را بر بهبود مقیاس پذیری اتریوم بر اساس تعداد تراکنش ها و کاربران دارد، او در مصاحبه ای با بلومبرگ در ۲۱ سپتامبر گفت:

ادغام اتریوم واقعاً مقیاس‌پذیری شبکه را بهبود نمی‌بخشد. وقتی به تعداد تراکنش‌هایی که سولانا (SOL) از برنامه‌ها و کاربران به صورت روزانه انجام می‌دهد، نگاه می‌کنید، این بیشتر از نه فقط اتریوم بلکه همه بلاک چین‌های مبتنی بر اتریوم است. بنابراین من فکر می‌کنم اتریوم برای مقیاس‌پذیری راه طولانی در پیش دارد.

ادغام اتریوم و جذب سرمایه ورودی

با این حال، یاکوونکو اظهار داشت که ادغام یک جنبه مثبت برای بخش کریپتو است و خاطرنشان کرد که در کنار جذب جریان سرمایه، شفافیتی را به خصوص در مورد امنیت پروتکل‌های اثبات سهام (PoS) به همراه خواهد داشت.

من واقعاً از اینکه اتریوم به سمت اثبات سهام حرکت می‌کند هیجان‌زده هستم، زیرا در نهایت این بحث در مورد اینکه آیا اثبات سهام برای ما ایمن است یا خیر، مطرح می‌شود. من فکر می‌کنم اتریوم با انجام این کار واقعاً به همه ثابت می‌کند که این فناوری اکنون به اندازه‌ای بالغ است که بتواند سرمایه‌گذاری بسیار زیادی را مدیریت کند.

به‌طور قابل‌توجه، پیش‌بینی می‌شود که ارتقای Merge با کمک استیکینگ مقیاس‌پذیری در شبکه اتریوم را افزایش دهد، توان عملیاتی را افزایش دهد و به طور بالقوه هزینه‌ها و زمان تراکنش را کاهش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx