تحلیل آنچین کاردانو ADA

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به نظر می رسید کاردانو بعد از هاردفورک واسیل در راه شکوفایی است. با این حال، ADA نتوانست در نمودارهای قیمت افزایش یابد و متأسفانه اوضاع بدتر شد. بسیاری از معامله گران به فروش روی آوردند و احساسات سرمایه گذاران شروع به کاهش کرد. اما با وجود مشکلات ADA، استیک کننده‌های آن همچنان به حمایت […]

کاردانو

به نظر می رسید کاردانو بعد از هاردفورک واسیل در راه شکوفایی است. با این حال، ADA نتوانست در نمودارهای قیمت افزایش یابد و متأسفانه اوضاع بدتر شد. بسیاری از معامله گران به فروش روی آوردند و احساسات سرمایه گذاران شروع به کاهش کرد. اما با وجود مشکلات ADA، استیک کننده‌های آن همچنان به حمایت خود ادامه دادند.
با توجه به پاداش‌های استیکینگ، افزایش عظیمی از نظر استیکرها در شبکه کاردانو مشاهده شد. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، تعداد استیکرها در شبکه طی 30 روز گذشته 30.51 درصد رشد داشته است.
با این حال، در همان دوره زمانی، درآمد حاصل از استیکینگ در شبکه کاردانو 23.52٪ کاهش یافت. باید دید در صورت کاهش بیشتر درآمد، سهامداران به این وفاداری خود ادامه خواهند داد یا خیر.

قیمت کاردانو

با این حال، با وجود نکات مثبت، چند فاکتور نگران کننده وجود داشت که سرمایه گذاران می توانستند قبل از خرید ADA به آنها توجه کنند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، طی چند روز گذشته کاهش شدید سرعت مشاهده شده است که نشان می دهد میانگین تعداد دفعات مبادله ADA بین کیف پول ها کاهش یافته است. علاوه بر این، فعالیت توسعه ADA طی ماه گذشته کاهش یافته است. برای معامله گرانی که قبل از ورود به معامله به فعالیت توسعه دهنده نگاه می کنند، این می تواند به عنوان یک علامت نزولی تلقی شود.

تحلیل کاردانو

یکی از فضایی که کاردانو پیشرفت قابل توجهی را نشان داد، بخش NFT بود. NFT های ارزشمند کاردانو مانند The Ape Society و SpaceBudz از نظر حجم و فروش شاهد رشد بودند. همانطور که گفته شد، مشاهده شد که کاردانو با افزایش تعداد همکاری ها در حال مبارزه با بازار نزولی است. در به روز رسانی اخیر، اعلام شد که کاردانو با الگوراند همکاری می کند، این همکاری می تواند در دراز مدت برای کاردانو مثمر ثمر باشد.

در زمان نگارش این مقاله، کاردانو با قیمت 0.334 دلار معامله می شد و در 24 ساعت گذشته 5.30 درصد کاهش ارزش داشت. با این حال، حجم آن در همان دوره زمانی 25.50 درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx