بررسی قیمت شیبا

تحلیل قیمت شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

تحلیل قیمت شیبا

پیش بینی قیمت شیبا اینو احتمالاً نزولی خواهد بود مگر اینکه از سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۱ دلار عبور کند. در ۲۲ اکتبر، میم کوین شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۰۲ دلار باز شد و بین حداکثر ۰.۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار و حداقل ۰.۰۰۰۰۰۹۹۲ دلار متغیر بوده است.

شیبا پس از اعلام این خبر که دارندگان توکن شیبا اکنون می توانند برای اشتراک سرویس استریم نتفلیکس و خریدهای آمازون از توکن های اکوسیستم شیبا استفاده کنند، مورد توجه قرار گرفته است.

نهنگ شیبا اینو ۳۲۲ میلیارد توکن شیبا خرید

طبق آمار اتراسکن، هفتمین نهنگ بزرگ شیبا ۹۶.۷۴ میلیارد توکن شیبا را در یک تراکنش خریداری کرد. داده ها همچنین نشان داد که این نهنگ شیبا اینو در هفته گذشته خریدهای قابل توجهی روی توکن SHIB انجام داده است.

بین ۱۳ و ۲۱ اکتبر، سرمایه‌گذار برتر شیبا بیش از ۳۲۲ میلیارد توکن SHIB به کیف پول خود اضافه کرد که اکنون تقریباً ۳۱.۹ میلیون دلار ارزش دارد. نهنگ ۱۳۱.۶۳ میلیارد توکن SHIB را در یک تراکنش به ارزش تقریباً ۱.۴ میلیون دلار خریداری کرد که این بزرگترین خرید توکن شیبا در یک تراکنش تا به امروز است.

پس از افزودن این ذخایر جدید، این نهنگ شیبا اکنون دارای ۱۵.۶۳ تریلیون توکن SHIB است که ارزش آن ها ۱۵۵ میلیون دلار تخمین زده می شود.

در همین حال، WhaleStats، یک شرکت معروف تجزیه و تحلیل بلاکچین، در ۲۱ اکتبر از طریق توییتر تأیید کرد که ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم همچنان بیشترین توکن های شیبا را در اختیار دارند. قیمت  SHIB در واکنش به اخبار مثبت درباره شیبا اینو افزایش یافت.

پرداخت های آمازون و نتفلیکس

بر اساس منابع متعدد، دارندگان توکن SHIB اکنون می توانند از هر یک از توکن های اکوسیستم شیبا برای پرداخت هزینه اشتراک سرویس استریم نتفلیکس و خریدهای آمازون استفاده کنند. پرداخت با توکن های SHIB ،BONE و LEASH نیز با کارت FCFPay Visa امکان پذیر است که آمازون و نتفلیکس آن را می پذیرند.

در ۲۱ اکتبر، FCFPay، یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال کانادا، اعلام کرد که دارندگان کارت های ارز دیجیتال آن می توانند برای کالاها و خدمات در آمازون پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در نت‌فلیکس مشترک مستندها، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و انیمیشن‌های محبوب شوند.

FCFPay  گفت که پرداخت‌های مصرف‌کنندگان تنها در صورتی موفقیت‌آمیز خواهد بود که توکن‌های رمزنگاری کافی برای پوشش تراکنش‌هایی که می‌خواهند انجام دهند داشته باشند. ابزار SHIB علاقه سرمایه گذاران را به این میم کوین افزایش داده است و باعث افزایش ارزش شیبا شده است.

ارتش شیبا

شیبا اینو از ماه آگوست تحت فشار شدید فروش بوده است. فروش چرخه نزولی آن را به پایین ترین حد خود در اکتبر رسانده است. سرمایه گذارانی که در کاهش مستمر شرکت داشتند اکنون از روزهای صعودی سود می برند.

ارتش شیبا بدون شک نیروی محرکه این میم کوین سگی است. با تبادل غیرمتمرکز خود، اکوسیستم شیبا اینو هدف دارد بهترین اکوسیستم غیرمتمرکز (DEX) باشد.

علاوه بر این، اعلامیه اخیر در ابتدای این ماه مبنی بر اینکه NOWpayments با Shiba Inu همکاری کرده و از پرداخت های رمزارزی برای پرداخت حقوق استفاده می کند، کاربرد این توکن را افزایش داده است. در نتیجه این رویدادهای ارزشمند، قیمت شیبا در حال افزایش است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا در محدوده محدود ۰.۰۰۰۰۰۹۸ تا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار معامله می شود. شکستن این محدوده تقریباً به طور قطع منجر به یک حرکت صعودی یا نزولی قابل توجه خواهد شد. از طرف دیگر، شکست بیش از ۰.۰۰۰۰۱۰۲ دلار، می تواند روند صعودی خود را تا ۰.۰۰۰۰۱۰۵ دلار یا ۰.۰۰۰۰۱۰۸ دلار ادامه دهد.

نمودار قیمت شیبا

اگر ۰.۰۰۰۰۰۹۸ دلار شکسته شود، شیبا اینو ممکن است به ۰.۰۰۰۰۰۹۴ دلار کاهش یابد. قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۸ دلار را تحت نظر داشته باشید، زیرا روند صعودی بالای این سطح شروع می شود. در همان زمان، سطح حمایت در ۰.۰۰۰۰۰۹۴ دلار باقی است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx