روند عرضه اتریوم به زیر سطح قبل از ادغام کاهش یافت

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

داده های زنجیره ای نشان می دهد که عرضه اتر، دارایی بومی شبکه اتریوم ، در روند کاهش تورم به سطوح قبل از ادغام رسیده است. این امر در نتیجه سوزاندن کوین های بیشتر نسبت به کوین های تولید شده در چند هفته گذشته است. در زمان “ادغام” در 15 سپتامبر، عرضه اتریوم 120,520,000 کوین […]

اتریوم

داده های زنجیره ای نشان می دهد که عرضه اتر، دارایی بومی شبکه اتریوم ، در روند کاهش تورم به سطوح قبل از ادغام رسیده است. این امر در نتیجه سوزاندن کوین های بیشتر نسبت به کوین های تولید شده در چند هفته گذشته است.

در زمان “ادغام” در 15 سپتامبر، عرضه اتریوم 120,520,000 کوین بود. پس از ادغام، عرضه به 120,534,000 در 8 اکتبر افزایش یافت، اما از آن زمان به 120,522,000 کاهش یافته است و اکنون تنها چند هزار کوین بیشتر از عرضه ثبت شده در ادغام است. این روند کاهش تورم زمانی رخ داده است که در هفته‌های اخیر کوین‌های بیشتری برای کارمزد تراکنش سوزانده شده است.

کوین پنگ، تحلیلگر تحقیقاتی در The Block گفت:

از آنجایی که انتشار کوین در حال حاضر در مقایسه با قبل از ادغام به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، حتی افزایش جزئی در اتر سوزی نسبت به سطوح اخیر، باعث منفی شدن انتشار خالص روزانه خواهد شد.

عرضه ضد تورمی اتریوم پس از ادغام

یکی از تغییرات متعدد بروزرسانی ادغام، کاهش 90 درصدی در صدور عرضه توکن جدید در بحبوحه حذف یارانه استخراج‌کنندگان در بلاک چین اثبات کار سابق است. در ترکیب با ویژگی EIP-1559 در اتریوم، که در آن بخشی از تراکنش، یا کارمزد گاز سوزانده می‌شود، تخمین زده می‌شود که هر زمان که کارمزد تراکنش‌ها به بالای 16 gwei برود، اتریوم بیشتری نسبت به تعدادی که برای عرضه اضافه می‌شود، نابود می‌شود.

میکا هونکاسالو، محقق دیفای، خاطرنشان کرد:

اگر این روند ادامه یابد و کاهش هزینه‌ها بیشتر از انتشار جدید باقی بماند، ممکن است در چند روز آینده شاهد کاهش رشد عرضه به زیر سطح قبل از ادغام باشیم.

هونکاسالو در توییتی نوشت:

تغییر کل عرضه پس از ادغام در 5 تا 7 روز آینده منفی خواهد شد.

در حالی که میانگین کارمزدهای تراکنش برای مدتی پس از ادغام پایین بود، از 8 اکتبر این کارمزدها همراه با افزایش فعالیت در اتریوم افزایش یافته است. افزایش فعالیت با معرفی یک توکن به نام XEN محاسبه شده است. این توکنی است که تا زمانی که مدعیان هزینه تراکنش اتریوم را بپردازند، برای هرکسی قابل ادعا است و عملاً برای چند هفته زنجیره بلوکی را اسپم کرده است.
بعداً، حجم معاملات بزرگ حول میم کوین‌های جدید نیز به افزایش حجم تراکنش‌ها و افزایش کارمزدها، هم پاداش‌های اعتبارسنجی معمولی و هم ارزش استخراج‌شونده توسط ماینرها کمک کرد، که منجر به افزایش سوزاندن اتریوم شد.

در حال حاضر، میانگین کارمزدها بین 20 تا 30 gwei متغیر است، وضعیتی که برای سوزاندن مقدار زیادی اتر بصورت روزانه و کاهش تورم عرضه کافی است. مقدار ETH سوزانده شده در یک روز مشروط به فعالیت شبکه است، زیرا کارمزد پایه با توجه به شلوغی بلوک ها تنظیم می شود و تراکنش های بیشتر به طور کلی فقط به معنای هزینه های بیشتر سوزانده می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx