ارتباط بایننس با توییتر BNB را پامپ می کند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ارز دیجیتال بایننس در مسیر بهبودی قرار دارد. ارتباط بایننس با توییتر BNB را پامپ می کند از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، BNB بایننس با وجود ماهیت مشکل ساز بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی ثابتی داشته است. از آنجایی که CZ بایننس مستقیماً در تصاحب توییتر […]

بایننس

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ارز دیجیتال بایننس در مسیر بهبودی قرار دارد.

ارتباط بایننس با توییتر BNB را پامپ می کند

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، BNB بایننس با وجود ماهیت مشکل ساز بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی ثابتی داشته است. از آنجایی که CZ بایننس مستقیماً در تصاحب توییتر شرکت کرد و بودجه ای را برای ماسک برای بستن قرارداد فراهم کرد، سرمایه گذاران بر این باورند که پیاده سازی فناوری های دیجیتال بر روی این پلتفرم قطعی است و فقط موضوع زمان است.

قیمت بایننس کوین

برخی از کارشناسان تصور می‌کردند که بایننس به نوعی ارائه‌دهنده بین توییتر و دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. با پیاده‌سازی سیستم تأیید جدید، که هزینه آن 8 دلار در ماه است، پرداخت‌های ارز دیجیتال ممکن است در واقع به یک گزینه پرداخت در توییتر تبدیل شوند. در مواردی که بایننس به عنوان یک ارائه دهنده عمل می کند، صرافی به طور بالقوه میلیون ها دلار درآمد در ماه های اول پس از اجرای احتمالی دریافت خواهد کرد.

از منظر تکنیکال ، BNB تمام سطوح مقاومت تکنیکال مهم و حتی بالاترین سطح آگوست را با 335 دلار شکسته است. مقاومت بعدی برای BNB تقریباً 400 دلار است و به عنوان مقاومت روانی عمل می کند. مقاومت تکنیکال بعدی 423 دلار است و با نقطه شکست BNB همبستگی دارد. در 5 آوریل، ارز رمزنگاری شده بایننس به زیر آستانه 400 دلار سقوط کرد و یک روند نزولی سریع را شروع کرد که دارایی را در سطحی قرار داد که قبل از بهبودی سریع در آن معامله می شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
6
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx