هک صرافی FTX | جزئیات تکمیلی

هک صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 681 نفر

خروج ۸۹۵ میلیون دلار از کیف پول مشتریان بعد از هک صرافی FTX

صرافی مشکل دار ارز دیجیتال FTX به نظر می رسد که هک شده است. ۶۰۰ میلیون دلار (۸۹۵ میلیون دلار) از یک سری کیف پول های مرتبط با FTX پس از یک هفته که موسس سم بنکمن فراید اعلام ورشکستگی کرد و از سمت مدیر اجرایی استعفا داد، خارج شده است. بر اساس بیانیه ای که در کانال رسمی تلگرام این شرکت منتشر شده است، به کاربران گفته شده است که هیچ گونه ارتقاء جدیدی را نصب نکنند و همه برنامه های FTX را حذف کنند.

صرافی FTX هک شده است. برنامه های FTX بدافزار هستند. آنها را حذف کنید. چت پشتیبانی باز است به سایت FTX مراجعه نکنید زیرا ممکن است تروجان ها را دانلود کند.

راین میلر، مشاور کل صرافی FTX، پس از اینکه قبلاً توییت کرد که «در حال بررسی ناهنجاری‌های مربوط به تحرکات کیف پول مربوط به موجودی‌های ftx در صرافی‌ها» است، این پیام را پین کرده است.

به گفته تحلیلگران آنچین، حدود ۶۰۰ میلیون دلار از طریق توکن هایی مانند اتریوم، سولانا، بی ان بی، چینلینک، آوالانچ و متیک برداشت شده است. دارایی‌های دیجیتالی که تخلیه شده اند متعلق به مشتریانی است که حساب‌هایشان را در جریان «اجرای بانکی» چشمگیر این هفته مسدود کرده‌اند، نه از خزانه FTX.

در توییتر، بسیاری از کاربران بعد از هک صرافی FTX ادعا می کنند که موجودی ۰ دلاری را در کیف پول های FTX.com و FTX US خود می بینند. اوایل صبح شنبه، آقای بنکمن فراید از سمت مدیر اجرایی استعفا داد و FTX به دلیل بحران شدید نقدینگی، رسیدگی به ورشکستگی فصل ۱۱ را آغاز کرد. قرارداد نجات با صرافی رقیب بایننس در اوایل این هفته شکست خورد و منجر به سقوط بیشتر ارزهای دیجیتال و ثبت یک کف قیمتی جدید شد. شرکت تحقیقاتی آلامدا ریسرچ آقای بنکمن فراید نیز اعلام ورشکستگی کرده است. شرکت تابعه FTX استرالیا نیز تحت مدیریت قرار گرفته و در دست KordaMentha است. KordaMentha از اظهار نظر درباره هک شدن کیف پول های مرتبط با نهاد استرالیایی خودداری کرد. جان جی ری سوم، به عنوان مدیر اجرایی جدید جهانی FTX منصوب شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx