تحلیل اتریوم | تحلیل لایت کوین | تحلیل آوالانچ توسط مایکل ون دی پوپ

تحلیل ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 603 نفر

تحلیلگر محوب ارز دیجیتال، مایکل ون دی پوپ، در حال پیش بینی افزایش برای تعداد انگشت شماری از آلتکوین‌ها، از جمله پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو، اتریوم (ETH) و یکی از رقبای اصلی آن است.

مایکل ون دی پوپ، استراتژیست ارزهای دیجیتال، به ۶۴۳۰۰۰ دنبال‌کننده توییتر خود می‌گوید که انتظار دارد دومین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار، به زودی سطح قیمت ۱۴۵۰ دلاری را آزمایش کند. او نوشت:

“موقعیت خوب در مورد اتریوم! ما در این منطقه منتظر کمی تثبیت بودیم، آن را دریافت کردیم و به مقاومت رسیدیم. اگر اتر بتواند کف‌های بالاتری ایجاد کند، فکر می‌کنم محدوده ۱۴۵۰ دلار را آزمایش خواهیم کرد.”

خرید ارز دیجیتال

اتریوم در زمان نگارش این مقاله در حدود قیمت ۱۲۷۰ دلار نوسان می‌کند و در ۲۴ساعت گذشته ۲درصد رشد را ثبت کرده است.

همچنین ون دی پوپ گفت که که برنامه ای برای گرفتن پوزیشن لانگ در ارز دیجیتال آوالانچ (AVAX) زمانی که حدود ۱۳ دلار بود، داشته است، اما او یک دارایی دیجیتال دیگر را انتخاب کرده است. او اکنون می گوید که؛ انتظار دارد AVAX محدوده ۱۶ تا ۱۷ دلار را در صورتی که بتواند از محدوده ۱۳.۷۵ تا ۱۴.۵۰ دلار عبور کند، آزمایش کند. وی گفت:

“من به دنبال قیمتی در حدود ۱۳ دلار در AVAX بودم. وقتی به سراغ ارز دیجیتال دیگری رفتم، آن را از دست دادم، اما اگر سطح ۱۳.۷۵ تا ۱۴.۵۰ دلار شکست بخورد، انتظار رشد قیمت تا ۱۶-۱۷ دلار را دارم.”

تحلیل ارز دیجیتال

AVAX در زمان نگارش مقاله ۱۳.۵۰ دلار ارزش دارد.

ون دی پوپ تحلیل خود را با لایت کوین (LTC) به پایان می‌رساند و می‌گوید که قیمت این دارایی به عوامل مختلفی از جمله نشست آتی فدرال رزرو و شاخص‌های تورمی مانند شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) بستگی دارد. این تحلیلگر می‌گوید که قیمت ۷۶ دلاری LTC می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود.

“صبورانه منتظر ورود به قیمت ۷۱ یا ۶۵ دلار هستیم، اما شک داریم که رخ بدهد (احتمالا بسته به تصمیم بازار آزاد فدرال، CPI و PPI). به طور کلی، من به این سناریوها نگاه می کنم و انتظار دارم ادامه داشته باشند. در بازه های زمانی پایین تر؛ قیمت ۷۶ دلاری یک محرک بالقوه است.”

فروش ارز دیجیتال

LTC در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۷۶.۴ دلار معامله می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx