استخراج ارزهای دیجیتال در فضای ابری مایکروسافت محدود شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مایکروسافت گفت استخراج کریپتو خدمات آنلاین آن را مختل می کند. مایکروسافت اکنون از کاربران می‌خواهد برای استفاده از مایکروسافت آزور برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، یک پیش‌تایید کتبی از این شرکت دریافت کنند. غول محاسبات ابری مایکروسافت با اعمال محدودیت‌های جدید برای فعالیت‌هایی مانند استخراج ارزهای دیجیتال، اقداماتی را برای افزایش ثبات خدمات […]

استخراج ارزهای دیجیتال

مایکروسافت گفت استخراج کریپتو خدمات آنلاین آن را مختل می کند. مایکروسافت اکنون از کاربران می‌خواهد برای استفاده از مایکروسافت آزور برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، یک پیش‌تایید کتبی از این شرکت دریافت کنند.

غول محاسبات ابری مایکروسافت با اعمال محدودیت‌های جدید برای فعالیت‌هایی مانند استخراج ارزهای دیجیتال، اقداماتی را برای افزایش ثبات خدمات ابری خود انجام می‌دهد. خبرگزاری انگلیسی رجیستر در 15 دسامبر گزارش داد که مایکروسافت برای محافظت بهتر از مشتریان و فضای ابری خود، بی سر و صدا استخراج کریپتو را در خدمات آنلاین خود ممنوع کرده است.

این شرکت محدودیت های جدید را به عنوان بخشی از شرایط مجوز جهانی خدمات آنلاین مایکروسافت معرفی کرد. مایکروسافت خط مشی استفاده قانونی خود را در 1 دسامبر به روز کرد تا روشن کند که “ماینینگ ارز دیجیتال بدون تایید قبلی مایکروسافت ممنوع است.”

در بخش «خط‌مشی استفاده قانونی»، مایکروسافت گفت که اکنون از کاربران می‌خواهد برای استفاده از هر یک از خدمات آنلاین مایکروسافت برای استخراج کریپتو، یک پیش تأیید کتبی از شرکت دریافت کنند. این شرکت گفته است که آخرین محدودیت‌های ماینینگ کریپتو با هدف محافظت از خدمات آنلاین در برابر خطراتی مانند کلاهبرداری سایبری، حملات و دسترسی غیرمجاز به منابع مشتری انجام می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx