پالیگان با یونی سواپ وارد همکاری شد

پالیگان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 335 نفر

همانطور که در سال ۲۰۲۲ اشاره شد، پالیگان (MATIC) مشارکت های زیادی با بخش های خارج از حوزه ارزهای دیجیتال داشته است که رشد این اکوسیستم لایه ۲ را تقویت کرده است. شرکت هایی مانند استارباکس، نوبانک و مسترکارت بخشی از این لیست بزرگ هستند. در حالی که انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری با شبکه پالیگان صورت گیرد، باید اشاره کنیم که پالیگان و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (UNI) یک همکاری را آغاز کرده‌اند. ابتدا باید در نظر داشت که هر دو پلتفرم ممکن است در سال ۲۰۲۳ از نظر جذب کاربران بیشتر بدرخشند. پالیگان یکی از نامزدهای قوی برای رشد قیمت است، زیرا علاوه بر اینکه راه‌حلی برای مقیاس‌پذیری بیشتر اتریوم (ETH) است، در زمینه‌هایی که امسال باید توجه‌ها را به خود جلب کند، مانند رول آپ‌ها، نیز درگیر است.

در مورد یونی سواپ، با توجه به اینکه پلتفرم‌های متمرکز اعتبار خود را نزد سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از دست می‌دهند، ممکن است علاقه به DEXها بیشتر شود. در سال ۲۰۲۲، یکی از بزرگترین رسوایی ها در تاریخ کریپتو زمانی رخ داد که صرافی متمرکز FTX میلیاردها دلار سرمایه کاربران را به باد داد. این موضوع باعث افزایش قابل توجه فعالیت در DEXها در ماه نوامبر شد.

چگونه پالیگان و یونی سواپ می توانند به یکدیگر کمک کنند؟

علیرغم اینکه حرکت دیفای در سال ۲۰۲۲ کم بود، اما مشخص شد که صرافی‌های غیرمتمرکز چقدر مهم هستند. ظهور پالیگان به حل یکی از بزرگترین کاستی ها در این صنعت کمک کرده است؛ زیرا کارایی بیشتری را برای یونی سواپ به ارمغان می آورد. همانطور که توسط تیم توسعه متیک اشاره شد، کارمزدهای پایین پالیگان به ورود خدمات بیشتر به یونی سواپ کمک کرده و حتی معامله‌گران بیشتری را به این پلتفرم دیفای جذب کرده است.

پالیگان همچنین از این مشارکت سود می‌برد، زیرا رشد زیادی را در ارزش کل قفل شده خود (TVL) تجربه کرد، که ممکن است نتیجه افزایش دید پروژه در امور مالی غیرمتمرکز باشد. این مشارکت نشان می‌دهد که چگونه کارایی شبکه پالیگان ، همراه با نقدینگی یونی سواپ، به یک دیفای چشم‌نوازتر با پتانسیل جذب افراد بیشتر و بیشتر به این جنبش غیرمتمرکز مالی کمک می‌کند و کاربران بلاکچین را به دنیای ایده‌آل عاری از پیوندهای بانکی نزدیک‌تر می‌کند.

این مشارکت چگونه بر کاربران دیفای تأثیر می گذارد؟

صرافی‌های غیرمتمرکز، قبل از پالیگان، از سناریویی رنج می‌بردند که در آن باید بین امنیت شبکه اتریوم (ETH) یا تراکنش‌های ارزان بلاکچین‌ها که به اندازه آلت‌کوین‌های پیشرو بازار امن یا غیرمتمرکز نبود، یکی را انتخاب کنند.
البته، یک قرارداد هوشمند به خوبی نوشته شده می تواند به جلوگیری از وقوع حملات چند میلیون دلاری در DEXها کمک کند. با این حال، داشتن یک شبکه قوی مانند اتریوم ممکن است به محافظت بیشتر از یک پلت فرم غیر متمرکز کمک کند. با این حال، حقیقت بزرگ این است که هیچ‌کس نمی‌خواهد هزینه‌های بالایی را برای انجام یک سوآپ ساده بپردازد. اما این نباید به معنای کنار گذاشتن امنیت باشد و این دقیقاً همان مشکلی است که پالیگان در یونی سواپ حل می کند. از این نظر، ما همچنان می‌توانیم شاهد مهاجرت بسیاری از پروژه‌های DeFi به راه‌حل‌هایی باشیم که مقیاس‌پذیری را بدون کنار گذاشتن امنیت به ارمغان می‌آورد، به خصوص زمانی که بازار ارزهای دیجیتال به سمت صعودی باز می‌گردد و حجم زیادی دوباره در DEXها دیده می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx