احتمال پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در ایالت آریزونا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سناتور ایالت آریزونا، وندی راجرز، طرحی را با هدف تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا و اجازه دادن به آژانس های ایالتی برای پذیرش بیت کو‌ین معرفی کرده است. قانون پیشنهادی با هدف شناسایی بیت کوین به عنوان یک شکل قانونی ارز در آریزونا، امکان استفاده از آن برای پرداخت بدهی ها، مالیات […]

بیت کوین

سناتور ایالت آریزونا، وندی راجرز، طرحی را با هدف تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا و اجازه دادن به آژانس های ایالتی برای پذیرش بیت کو‌ین معرفی کرده است.

قانون پیشنهادی با هدف شناسایی بیت کوین به عنوان یک شکل قانونی ارز در آریزونا، امکان استفاده از آن برای پرداخت بدهی ها، مالیات ها و سایر تعهدات مالی را فراهم می کند. این بدان معناست که تمام تراکنش‌هایی که در حال حاضر با دلار آمریکا انجام می‌شوند، به طور بالقوه می‌توانند با بیت‌کوین انجام شوند و افراد و کسب‌وکارها این گزینه را خواهند داشت که از بیت‌کوین به دلخواه خود استفاده کنند.

این لایحه بیت کوین را اینگونه تعریف می کند: «ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا که در آن رکوردی از تراکنش ها در بلاکچین بیت کوین حفظ می شود و واحدهای ارز جدید با حل محاسباتی مسائل ریاضی تولید می شوند و مستقل از بانک مرکزی عمل می کند.»

لایحه پذیرش گسترده‌تر است و می‌گوید: «یک آژانس دولتی ممکن است با یک صادرکننده ارز دیجیتال برای ارائه روشی برای پذیرش ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت جریمه‌ها، جریمه‌های مدنی یا جریمه‌های دیگر، اجاره، نرخ‌ها، مالیات‌ها و هزینه‌ها، قراردادی منعقد کند.»

این دومین باری است که سناتور راجرز لایحه ای را با هدف تبدیل بیت کو‌ین به ارز قانونی در ایالت خود ارائه می کند. او همان اصلاحیه را در ژانویه 2022 ارائه کرد که در قرائت دوم از بین رفت.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که این بار شانس کمی برای تصویب این لایحه وجود دارد، اما پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان پول قانونی ثابت کرد که این عمل برای رشد و سرمایه گذاری در این کشور مفید بوده است. اقدامات اخیر در ایالت هایی مانند تگزاس، نیوهمپشایر، میسوری و می سی سی پی همگی نشان دهنده افزایش علاقه دولت ایالات متحده به بیت کوین و مزایای آن است. با تقویت پذیرش بیت کوین، احتمال تصویب چنین صورت لایحه هایی افزایش می یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نهایت تا 12 ساعت پاسخ شما داده خواهد شد.x