بیت استمپ از راه اندازی سرویس جدید وام دهی خود خبر داد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت استمپ (Bitstamp)، یکی از قدیمی ترین صرافی‌های رمزنگاری جهان، امروز یک سرویس جدید وام دهی را در بازارهای جدید اروپا و همچنین در هنگ کنگ و امارات متحده عربی اعلام کرد. محصول وام دهنده صرافی پاداش‌های روزانه و تا 4.4% APY را بدون دوره قفل مشخص ارائه می دهد. وام دهی برای رمزارزهای بزرگ […]

بیت استمپ

بیت استمپ (Bitstamp)، یکی از قدیمی ترین صرافی‌های رمزنگاری جهان، امروز یک سرویس جدید وام دهی را در بازارهای جدید اروپا و همچنین در هنگ کنگ و امارات متحده عربی اعلام کرد.

محصول وام دهنده صرافی پاداش‌های روزانه و تا 4.4% APY را بدون دوره قفل مشخص ارائه می دهد. وام دهی برای رمزارزهای بزرگ مانند بیت کوین و اتر و همچنین USDC و تتر در دسترس است. سایر ارزهای دیجیتال موجود عبارتند از XRP، BCH، LINK، LTC و APE.

بیت استمپ با تسراکت (Tesseract)، یک شرکت وام دهنده فنلاندی، شریک شده است. وام گیرندگان در پلتفرم تسراکت باید 100٪ وثیقه برای وام های استیبل کوینی ارائه دهند. این شراکت از یک شخصیت حقوقی متفاوت استفاده می کند تا وام ها و دارایی های مشتری را از سایر شرکای تسراکت جدا نگه دارد.

این محصول تنها در برخی از کشورهای اروپایی از جمله؛ فرانسه، ایرلند، ایتالیا، و اسپانیا و همچنین هنگ کنگ و امارات متحده عربی در دسترس است.

ژان باپتیست گرافتیو، مدیرعامل بیت استمپ، گفت که این صرافی «یکی از تنظیم‌شده‌ترین‌ها» در حوزه ارزهای دیجیتال است. او اضافه کرد که افزودن یک سرویس وام دهی به این پلتفرم، مشتریان را قادر می‌سازد تا از تکامل کریپتو به روشی مطمئن و امن بهره ببرند. وی گفت:

«ما در حال بازسازی وام‌دهی کریپتو از پایه هستیم و از دنیای اغلب مبهم و مرموز وام‌دهی کریپتو به دنیایی شفاف و قابل دسترس تغییر می‌کنیم.»

بیت استمپ گزارش های عملکرد وام دهی ماهانه را به عنوان بخشی از فشار برای وام دهی در دسترس تر اجرا می کند. این گزارش ها داده ها و بینش هایی را در مورد عملکرد و ریسک محصول در اختیار کاربران قرار می دهد. معیارها شامل عملکرد و تمرکز پرتفوی وام، پروفایل ریسک وام گیرنده و سطوح وثیقه است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx