رقیب چین لینک که بیشتر از قیمت فعلی خود ارزش دارد

انتشار 5 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

صندوق میلستروم (Maelstrom)، یک شرکت تازه تاسیس سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال که توسط دفتر خانوادگی آرتور هیز اداره می‌شود، نسبت به یک اوراکل (oracle) نسبتاً جدید در بلاک‌چین ابراز خوشبینی کرده است. این شرکت در مقاله‌ای می‌گوید که فلر (FLR)، رقیب چین لینک (LINK)، در حال حاضر «به احتمال زیاد» کم‌ ارزش گذاری شده است […]

چین لینک

صندوق میلستروم (Maelstrom)، یک شرکت تازه تاسیس سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال که توسط دفتر خانوادگی آرتور هیز اداره می‌شود، نسبت به یک اوراکل (oracle) نسبتاً جدید در بلاک‌چین ابراز خوشبینی کرده است. این شرکت در مقاله‌ای می‌گوید که فلر (FLR)، رقیب چین لینک (LINK)، در حال حاضر «به احتمال زیاد» کم‌ ارزش گذاری شده است یا به طور دقیق‌تر، Undervalue است.

«مزیت پیشتازی چین‌لینک باعث شده تا این پروژه شروع قدرتمندی داشته باشد و تعداد زیادی از پروژه‌ها در حال حاضر با سرویس‌های آن ادغام شده‌اند. با این حال، با افزایش محبوبیت Flare، این پلتفرم پتانسیل رسیدن به چین لینک را دارد.»

صندوق میلستروم برای نشان دادن بهتر پتانسیل فلر می‌گوید که ارزش کل بازار FLR در حال حاضر حدود ۲۳ درصد از چین لینک است، در حالی که تعداد پروژه‌های ادغام شده با این شبکه حتی به ۱۰ درصد از پروژه‌های ادغام شده با چین لینک هم نمی‌رسد. میلستروم می‌گوید که بر خلاف دیگر ارائه‌دهندگان اوراکل مانند پایت نتورک (PYTH) مبتنی بر سولانا، Flare «می‌تواند اکوسیستم بومی خود را نیز بسازد.»

بر اساس گفته‌ی ابن صندوق، اگر Flare به ۵۰ درصد از ارزش کل بازار چین لینک برسد، قیمت توکن FLR می‌تواند تقریباً ۲.۲ برابر شود. این صندوق همچنین می‌گوید که اگر فلر به ۷۵ درصد از ارزش کل بازار چین لینک برسد، قیمت FLR می‌تواند تا ۳.۳ برابر افزایش یابد.

«در حالی که چین‌لینک به طور واضح پیشرو بازار است، سرعت پایین و کاربردپذیری آن در موارد با حجم تراکنش بالا، جای تردید باقی می‌گذارد. تمرکز Pyth نیز بر مؤسسات مالی، وجه منحصربه‌فردی به حوزه‌ی این اوراکل اضافه می‌کند، اما در عین حال، قابلیت‌های کلی، آن را برای موارد استفاده‌ی مختلف محدود می‌کند. رویکرد Flare که ترکیبی از موارد بالا با ویژگی‌های یک بلاک‌چین لایه ۱ است، به آن موقعیت منحصربه‌فردی می‌دهد که ارزش پیگیری دارد.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx