توکن DOGS و خبرهای خوش برای ایردراپ داگز

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

توکن داگز (DOGS) به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. این رمزارز اکنون به لانچ پول بایننس افزوده شده است. این رویداد برای داگز بسیار مهم است؛ چراکه در معرض دید و سرمایه‌گذاری میلیون‌ها کاربر بزرگترین صرافی ارزدیجیتال جهان قرار می‌گیرد. از 23 تا 25 آگوست (2 تا 4 شهریور) کاربران می‌توانند با فارم […]

توکن DOGS

توکن داگز (DOGS) به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. این رمزارز اکنون به لانچ پول بایننس افزوده شده است. این رویداد برای داگز بسیار مهم است؛ چراکه در معرض دید و سرمایه‌گذاری میلیون‌ها کاربر بزرگترین صرافی ارزدیجیتال جهان قرار می‌گیرد. از 23 تا 25 آگوست (2 تا 4 شهریور) کاربران می‌توانند با فارم FDUSD و بی ان بی 22 میلیون توکن‌ DOGS را به دست آورند که حدود 4 درصد از عرضه کل این رمزارز را شامل می‌شود.  

خبر بزرگ برای توکن DOGS

این هفته خبر بزرگ‌تری برای داگز نیز منتشر شد که جامعه این رمزارز را به وجد آورده است. توکن DOGS در تاریخ 26 آگوست به طور رسمی در صرافی بایننس لیست خواهد شد. طبق اعلام بایننس، از تاریخ ذکر شده، کاربران می‌توانند توکن‌ های DOGS را در برابر تتر (USDT)، بی ان بی (BNB)، اف دی یو اس دی (FDUSD) و لیر ترکیه (TRY) معامله کنند. این ارز دیجیتال با ۹۳.۹۵٪ از کل عرضه خود وارد بازار می‌شود که تقریباً معادل ۵۱۶.۷۵ میلیارد DOGS است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx