ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ همستر کامبت

ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat) را می‌توان مورد انتظارترین رویداد حال حاضر دنیای کریپتو دانست. این بازی در مارس 2024 راه‌اندازی شد و تنها در عرض پنج ماه توانست بیش از 300 میلیون کاربر را به خود جذب کند. همستر کامبت با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی توکن خود در تاریخ 26 سپتامبر 2024، کمپین ایردراپ HMSTR را در ژوئن 2024 معرفی کرد.

اولین مرحله از این ایردراپ در تاریخ 8 ژوئن آغاز شد و شامل متصل کردن کیف پول TON به بازی بود. شرکت در این کمپین فرصتی عالی برای کسانی است که می‌خواهند هم از بازی لذت ببرند و هم درآمدی کسب کنند.

همستر کامبت چیست؟

بازی Hamster Kombat، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی به شمار می‌رود. این بازی توانسته برای تلگرام بیش از 53 میلیون عضو جذب کند و کانال یوتیوب آن با 34.5 میلیون دنبال‌کننده، به پرطرفدارترین کانال در صنعت کریپتو تبدیل شده است.

این بازی به‌خصوص در کشورهایی مانند نیجریه، ایران و روسیه مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. محبوبیت آن حتی به ایجاد میم‌کوین‌هایی مانند Hamster Wif Hat منجر شده که بر اساس گزارش Coinmarketcap، در نیمه اول سال 2024 جزو پنج ارز محبوب در منطقه آفریقا قرار گرفته است.

ایردراپ توکن همستر (HMSTR) در تاریخ 26 سپتامبر، روز موعود جهت کسب درآمد از طریق این بازی برای کاربران آن محسوب می‌شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx