ایردراپ زورا (Zora)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ زورا

این امکان وجود دارد که ایردراپ زورا در آینده‌ای نزدیک انجام شود، بنابراین اگر از کاربران اولیه Zora هستید، ارزش دارد که چشم به راه باشید.

پروتکل Zora به عنوان یک بازار برای NFT شناخته می‌شود که ویژگی‌هایی نظیر پایداری بالا، قابلیت ترکیب‌پذیری، و مقاومت در برابر سانسور دارد. یکی از برجسته‌ترین نکات در مورد Zora این است که هیچ‌وقت از دسترس خارج نمی‌شود و همواره به صورت جهانی قابل دسترسی است. با معرفی نسخه جدید این پروتکل (Zora V3)، برخی مکانیزم‌های نوآورانه به سیستم اضافه شده‌اند که انگیزه بیشتری به پلتفرم‌هایی که بر روی Zora ساخته می‌شوند، می‌دهند. این معماری جدید همچنین با طراحی ماژولار و بدون نیاز به مجوز، امکان توسعه نسخه‌های جدید و بهبود مستمر را فراهم کرده است.

تا کنون، Zora موفق به جذب ۶۰ میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذارانی مانند Paradigm و Coinbase Ventures شده است. با این حال، هنوز توکن اختصاصی خود را منتشر نکرده است، اما احتمال دارد در آینده چنین توکنی را عرضه کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، کاربران اولیه که در این پلتفرم فعالیت‌هایی مثل خرید، فروش یا لیست کردن NFT داشته‌اند یا نسخه آزمایشی شبکه را تست کرده‌اند، ممکن است واجد شرایط دریافت ایردراپ زورا باشند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx