قیمت همستر کامبت | قیمت توکن HMSTR

انتشار 1 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

توکن HMSTR، ارز دیجیتال بازی همستر کمبات است. این رمزارز هنوز راه اندازی نشده است اما طبق برنامه همستر کامبت قرار است که به زودی بر روی شبکه تون کوین راه اندازی شود. قیمت همستر (HMSTR) فعلا به طور دقیق مشخص نشده است اما می‌توان آن را در بازارهای پیش از عرضه یا همان Pre-marketها […]

قیمت همستر

توکن HMSTR، ارز دیجیتال بازی همستر کمبات است. این رمزارز هنوز راه اندازی نشده است اما طبق برنامه همستر کامبت قرار است که به زودی بر روی شبکه تون کوین راه اندازی شود. قیمت همستر (HMSTR) فعلا به طور دقیق مشخص نشده است اما می‌توان آن را در بازارهای پیش از عرضه یا همان Pre-marketها جستجو کرد.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

یکی از صرافی‌هایی که بازار پیش از عرضه توکن HMSTR را ارائه می‌کند صرافی Gate.io است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت همستر در این صرافی در حدود 0.0611 دلار است. قیمت HMSTR همچنین در بازار پیش از عرضه این صرافی رکورد 0.3858 دلار را ثبت کرده است.

قیمت همستر

در زمان نگارش مقاله، قیمت HMSTR در سایت کوین کدکس (Coincodex) حدود 0.129 دلار می‌باشد.

قیمت توکن HMSTR

پیشبینی قیمت همستر

پیش‌بینی قیمت توکن همستر کامبت (HMSTR) نشان می‌دهد که این توکن با سقف عرضه ۱۰۰ میلیارد و عرضه اولیه 60٪ از کل، احتمالاً با قیمتی کمتر از ۱ دلار وارد بازار شود. عوامل مختلفی مانند ارزش بازار و عرضه در گردش، در تعیین قیمت دقیق این توکن تأثیرگذار خواهند بود. با مقایسه با توکن داگز (DOGS)، قیمت احتمالی HMSTR بین ۰.۰۰۵ تا ۰.۰۱۶ دلار پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است که قیمت همستر در بازارهای پیش از عرضه نوسان زیادی دارد و همچنین در هر بازار قیمت متفاوت است؛ بنابراین تا زمان لیست شدن در صرافی‌ها، نمی‌توان قیمت HMSTR را پیش‌بینی کرد.

با ثبت نام در صرافی ارزینجا می‌توانید برای ایردراپ همستر کامبت آماده شوید. به محض راه اندازی توکن، این رمزارز در ارزینجا لیست خواهد شد و شما می‌توانید بدون انجام فرایند احراز هویت نیز توکن HMSTR را به فروش برسانید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx