خرید بیت کوین | بررسی بیت کوین (Bitcoin)

خرید بیت کوین
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4806 نفر

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین می تواند پیچیده به نظر برسد، اما جالب است بدانید برای خرید ارزهای دیجیتال فقط به یک حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. بعد از تهیه بیت کوین باید نحوه نگهداری امن ان را نیز فراهم کنید.

برای خرید ارزهای دیجیتال باید در یک صرافی معتبر با استفاده از مدارک شناسایی شخصی اقدام به احراز هویت کنید. جهت خرید بیت کوین باید از یک اتصال اینترنت امن و یک روش پرداخت مفید استفاده کنید. برای مثال برای خرید و فروش رمزارزها در ایران می توانید از درگاه هایی که از کارت های عضو شتاب پشتیبانی می کنند استفاده کنید.

روش‌های معتبر و معمول خرید بیت‌کوین استفاده از حساب‌های بانکی و کارت‌های بانکی است. همچنین در برخی نقاط امکان خرید و فروش رمزارزها توسط دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین وجود دارد.

حریم خصوصی و امنیت مسائل مهمی هستند و سرمایه گذارانی که قصد خرید بیت کوین دارند باید کلیدهای خصوصی خود را مخفی نگه دارند. همچنین قبل از خرید باید بدانند که موجودی یک آدرس عمومی قابل مشاهده است.

بررسی بیت کوین

بیت کوین به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال قابل خرید و فروش هست. این محبوبیت که باعث شده افراد زیادی به بیت کوین روی بیاورند شامل موارد زیر است.

خرید بیت کوین بسیار ساده است و تنها به اینترنت، یک حساب کاربری در صرافی ارزدیجیتال و یک کارت بانکی نیاز دارید.

بیت کوین یک سیستم بسیار امن است که در مقابل کلاهبرداری و هک شدن کاملا ایمن است.

خرید بیت کوین بسیار سریع است و می توانید آن را به هر کجای دنیا در کمترین زمان ممکن ارسال کنید.

بیت کوین یک سیستم غیرمتمرکز است یعنی برای انجام تراکنش های آن نیازی به یک شخص ثالث، ارگان یا دولت ندارید.

بیت کوین علاوه بر مزایای گفته شده کلی مزایای دیگر نیز دارد که هر ساله سرمایه گذاران بیشتری روی آن سرمایه گذاری می کنند.

زمان خرید بیت کوین

با وجود این که بیت کوین در سال های اخیر یکی از موفق ترین سرمایه گذاری های چند سال گذشته است، اما باید بدانید که خرید بیت کوین در هر نقطه ای در صورتی توجیه دارد که دید بلند مدت به این سرمایه گذاری داشته باشید. در صورتی که مدت زمان سرمایه گذاری شما بر روی بیتکوین کمتر از یک یا دوسال است بهتر است قبل از خرید حتما شاخص های تکنیکال این ارز دیجیتال را بررسی کنید. همچنین اگر به مفاهیم تکنیکال تسلط کافی ندارید بهتر است که از افراد مطمئن و متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال مشورت بگیرید و بعد اقدام به خرید در زمان مناسب کنید.

نکته دیگری که هنگام اقدام به خرید و فروش بیت کوین باید در نظر داشته باشید این است که حتما باید به یک استراتژی معاملاتی شخصی پایبند باشید. شما باید توجه داشته باشید هرچند که خرید رمزارزها کار ساده ای است اما برای سود بردن در این بازار باید یک استراتژی مناسب برای معاملات خود داشته باشید.

تاریخچه بیتکوین

بیت کوین در سال ۲۰۰۸ توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. شبکه بیت کوین در سال ۲۰۰۹ رسما راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون بدون وقفه در حال کار کردن و پردازش تراکنش های بیت کوین بر روی یک سیستم غیرمتمرکز است. جالب است بدانید که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۰ تنها ۰.۰۸ دلا بوده است. شما اگر تنها ۱۰۰ دلار بیت کوین می خریدید در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار دلار دارایی داشتید. بیشترین قیمتی که این ارز دیجیتال به خود دیده است ۶۹۰۰۰ دلار است که در زمستان ۱۴۰۰ به این عدد دست پیدا کرد. با وجود رشد چندمیلیون درصدی بیت کوین در سال های اخیر; کارشناسان زیادی مردم را تشویق به خرید بیت کوین می کنند. آن ها معتقدند که قمیت آن در سال های آینده به ۱۰۰ هزار  و حتی ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین در ایران

به لطف محبوبیت روزافزن بیت کوین در سراسر جهان تقاضا برای خرید بیت کوین در ایران نیز روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل در ایران تعداد صرافی هایی که امکان معاملات بیت کوین را فراهم کرده اند کم نیست. باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها به صرافی های معتبر و شناخته شده برای معاملات خود اعتماد کنید. سوالی که برای سرمایه گذاران این حوزه مطرح می شود این است که; خرید رمزارزها در ایران به چه صورت است و آیا خرید و فروش بیت کوین قانونی است؟ در پاسخ باید بگوییم که در ایران روند خرید ارزهای دیجیتال بسیار ساده است; و این یک امر کاملا قانونی است.

پس شما می توانید تنها با استفاده از کارت بانکی و یک حساب کاربری; در یک صرافی معتبر مانند ارزینجا اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید و از این راه برای خود کسب سود کنید. البته که کسب سود در این بازار مستلزم داشتن آگاهی از شرایط بازار و اطلاعات کافی است. تا با استفاده از این دانش خود اقدام به خرید بیت کوین کنید; و از این بازار رو به رشد و محبوب با خاطری آسوده کسب درآمد کنید.

آموزش خرید ارزهای دیجیتال از ارزینجا

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ارزینجا باید ابتدا یک حساب کاربری در سایت ارزینجا ایجاد کنید. سپس در سایت با مدارک شناسایی شخصی اقدام به احراز هویت کنید . بعد از تایید احراز هویت توسط تیم ارزینجا شما می توانید با ورود به بخش ثبت سفارش جدید و انتخاب ارز مورد نظر اقدام به خرید بیت کوین و ۴۰۰ رمزارز مطرح بازار کنید.

به طور کلی شما می توانید تنها با چند کلیک در صرافی ارزینجا اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنید. این مراحل شامل:

ورود به حساب کاربری خود در صرافی ارزینجا و در صورت نداشتن حساب ایجاد یک حساب کاربری جدید

ورود به بخش سفارش جدید در حساب کاربری خود; برای استفاده از خدمات خرید بیت کوین و بیش از ۴۰۰ ارزدیجیتال دیگر

وارد کردن مقدار بیت کوین مورد نظر و در کمترین زمان ممکن سفارش شما نهایی می شود; و در کیف پول شخصی شما قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیو آموزشی خرید بیت کوین در صرافی ارزینجا به صفحه راهنمای خرید ارز دیجیتال در ارزینجا مراجعه کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx