تبدیل ۸۰۰ دلار به ۴۰۰,۰۰۰ دلار با یک میم کوین!

انتشار 1 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

یک تریدر ارزهای دیجیتال موفق شد تنها در یک هفته، سرمایه ۸۰۰ دلاری خود را با معامله میم کوین Moo Deng (با نماد MOODENG) به ۴۰۰,۰۰۰ دلار تبدیل کند. در ۱۰ سپتامبر، این تریدر با استفاده از صرافی غیرمتمرکز Raydium که بر بستر شبکه سولانا فعالیت می‌کند، ۶ توکن SOL را با MOODENG مبادله کرد. […]

ترید میم کوین ها

یک تریدر ارزهای دیجیتال موفق شد تنها در یک هفته، سرمایه ۸۰۰ دلاری خود را با معامله میم کوین Moo Deng (با نماد MOODENG) به ۴۰۰,۰۰۰ دلار تبدیل کند.

در ۱۰ سپتامبر، این تریدر با استفاده از صرافی غیرمتمرکز Raydium که بر بستر شبکه سولانا فعالیت می‌کند، ۶ توکن SOL را با MOODENG مبادله کرد. این سرمایه‌گذاری پس از افزایش چشمگیر ارزش MOODENG، به دلیل تبلیغات و هیاهوی موجود در شبکه‌های اجتماعی، ۵۰۰ برابر شد.

نام این میم کوین از یک بچه اسب آبی کوتوله در تایلند الهام گرفته شده که به واسطه شهرتش در اینترنت، به محبوبیت این میم‌کوین دامن زده است. موفقیت MOODENG نشان‌دهنده ترندی است که در آن تریدرها از میم کوین هایی که با پدیده‌های وایرال اینترنتی مرتبط هستند، سود می‌برند.

برای مثال، تریدر دیگری اخیرا توانست با سرمایه‌گذاری ۱۶,۵۵۰ دلار روی کوین First Neiro (با نماد NEIRO) که از شیبا اینو الهام گرفته‌شده و با نماد دوج‌کوین در ارتباط است، ۱.۸ میلیون دلار سود کسب کند.

با این حال، باید دقت کرد که سرمایه‌گذاری روی میم کوین ها دارای ریسک قابل توجهی است و در بسیاری موارد، ارزش این نوع از رمزارزها در زمان کوتاهی به‌شدت سقوط می‌کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx