الماس همستر کامبت چیست؟

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

با پایان فصل اول همستر کامبت، این بازی شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. اکنون به جای سکه، کاربران می‌توانند الماس‌هایی را با بازی کردن ماین کنند. اما الماس همستر چیست و چه کاربردی دارد؟ کاربردهای الماس همستر کامبت با پایان فصل اول بازی، تیم همستر کامبت اعلام کرد که این بازی با […]

الماس همستر

با پایان فصل اول همستر کامبت، این بازی شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. اکنون به جای سکه، کاربران می‌توانند الماس‌هایی را با بازی کردن ماین کنند. اما الماس همستر چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربردهای الماس همستر کامبت

الماس همستر

با پایان فصل اول بازی، تیم همستر کامبت اعلام کرد که این بازی با توزیع ایردراپ به پایان نمی‌رسد. اکنون بازی همستر کامبت وارد فصل اینترلود (Interlude) شده است. طبق اعلام تیم توسعه دهنده، اینترلود مانند مرحله‌ای برای گرم کردن قبل از شروع فصل دوم بازی همستر است. با اینکه تیم توسعه دهنده به طور واضح توضیحی در مورد الما‌س همستر نداده است اما به این موضوع اشاره کرده که این الماس‌ها در آینده به کار خواهد آمد و مزایای بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
همستر کامبت
HMSTR
همستر کامبت
همستر کامبت (Hamster Kombat) یک پروژه جذاب و منحصربه‌فرد در دنیای کریپتو است که با رویکردی سرگرم‌کننده توانست توجه زیادی را جلب کند. همستر دنیای پیچیده ارز دیجیتال را با تلفیق یک بازی تعاملی و پلتفرم اجتماعی تلگرام به کاربران معرفی کرد و آینده‌ای روشن در انتظار آن است.
خرید همستر کامبت
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx