اینجکتیو 3.0 با تغییرات بزرگ، عرضه توکن INJ را کاهش می‌دهد

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

از این هفته، فاز اول اینجکتیو 3.0 ( Injective 3.0) در حال اجرا است و تغییرات بزرگی را به همراه خواهد داشت. یکی از بزرگترین اهداف، کاهش عرضه ارز دیجیتال INJ است. این به‌روزرسانی می‌تواند INJ را به یکی از ضدتورمی‌ترین دارایی‌های کل بازار کریپتو تبدیل کند. اما این به‌روزرسانی برای سرمایه‌گذاران روزمره چه معنایی […]

اینجکتیو 3.0

از این هفته، فاز اول اینجکتیو 3.0 ( Injective 3.0) در حال اجرا است و تغییرات بزرگی را به همراه خواهد داشت. یکی از بزرگترین اهداف، کاهش عرضه ارز دیجیتال INJ است. این به‌روزرسانی می‌تواند INJ را به یکی از ضدتورمی‌ترین دارایی‌های کل بازار کریپتو تبدیل کند.

اما این به‌روزرسانی برای سرمایه‌گذاران روزمره چه معنایی دارد؟ بیایید بیشتر در مورد Injective 3.0 بدانیم.

اینجکتیو 3.0 چیست؟

پروتکل اینجکتیو یک پلتفرم بلاکچین است که بر دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز تمرکز دارد. این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به یک بانک یا موسسه سنتی، ارزهای دیجیتال را معامله کنند یا آن‌ها را قرض بدهند و قرض بگیرند. این پلتفرم از توکن خود به نام INJ استفاده می‌کند. اکنون، با اینجکتیو 3.0، تیم پروژه قصد دارد تعداد توکن‌های INJ در گردش را کاهش دهد.

به عبارت دیگر، هرچه تعداد توکن‌های INJ کمتر شود، ارزش آن بیشتر می‌شود. با کاهش تعداد توکن‌ها، تیم اینجکتیو امیدوار است که توکن‌های باقی‌مانده را برای سرمایه‌گذاران ارزشمندتر کند.

بیشتر بخوانید: عرضه در گردش چیست؟

Injective 3.0 با سوزاندن توکن‌ها، عرضه را کاهش می‌دهد

این به‌روز رسانی فرآیند و سیاستی انقباضی است. در دنیای کریپتو، بسیاری از توکن‌ها تورمی هستند، به این معنی که با گذشت زمان توکن‌های بیشتری ایجاد می‌شوند. اما اینجکتیو مسیر دیگری را می‌رود و توکن‌ها را می‌سوزاند تا تعداد آنها کمتر شود.

در مرحله اول اینجکتیو 3.0 بر سوزاندن توکن‌ها تمرکز دارد. این بدان معنی است که آنها تعداد مشخصی از توکن‌های INJ را به طور دائم از گردش خارج خواهند کرد. هنگامی که توکن‌ها سوزانده می‌شوند، به یک آدرس خاص ارسال می‌شوند که دیگر نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: ضدتورمی بودن یعنی چه؟

اطلاعات بیشتر درباره اینجکتیو پروتکل

اینجکتیو رسماً انتخاب شده است تا به ائتلاف پلتفرم‌های دارایی‌های توکن‌سازی شده بپیوندد. این گروه بر تسریع رشد دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و حوزه دیفای نهادی متمرکز است.

با پیوستن به این گروه انحصاری، اینجکتیو اکنون در کنار بازیگران اصلی این حوزه فعالیت می‌کند. برای مثال، کوین‌بیس، RWA.xyz، سیرکل و سایر شرکت‌ها، پذیرش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) را رو به جلو پیش می‌برند. این مشارکت، نقش اینجکتیو در شکل‌دهی به آینده‌ی دیفای و تعهد آن به این حوزه را برجسته می‌کند. این اقدام می‌تواند پلی بین سیستم مالی سنتی و دنیای بلاکچین ایجاد کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx