تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1464 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها موفق شده اند از سطوح حمایتی قیمت خود را افزایش بدهند، که بیانگر تقویت دیدگاه صعودی است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

امروز بیت کوین موفق شد قیمت خود را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶۷۵۰ دلار) افزایش بدهد؛ که نشان می دهد گاوها حجم خرید را در سطوح پایین افزایش داده اند.

نمودار بیت کوین

با این رشد حالا گاوها برای افزایش قیمت به بالای بازه مقاومتی ۶۰۰۰۰ – ۶۱۸۲۵ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند،‌ امکان صعود تا ۶۹۵۴۰ و سپس ۷۹۵۶۶ دلار افزایش خواهد یافت. هرچند که خرس ها به سادگی تسلیم نخواهند شد. آنها بار دیگر برای کند کردن روند صعودی دست به فروش خواهند زد. اگر خرس ها بتوانند ترمز بیت کوین را بکشند، این ارز ممکن است به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. این موضوع ممکن است باعث سقوط بیت کوین به حمایت بحرانی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۳۹۷۸ دلار) بشود. در صورت نزول قیمت به این زیر این حمایت، احتمال سقوط تا ۵۰۴۶۰ دلار وجود دارد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق شد در ۲ آوریل تا ۲۱۴۴.۵۹ دلار صعود کند. هرچند که گاوها در حفظ قیمت موفق نبوده و این ارز به زیر ۲۰۴۰ دلار در ۳ آوریل نزول کرد.

نمودار اتریوم

از آن زمان تاکنون رقابت خرس ها و گاوها بیشتر در سطح ۲۰۴۰ دلار بوده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۷۲ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۵ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. درصورتی که اتریوم از سطح ۲۱۴۴ دلار عبور کند، این ارز با برداشتن گام بعد در صعود ممکن است تا ۲۶۱۸ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۱۹۷۷ دلار، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. شکست این حمایت، بیانگر ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

امروز ریپل از مقاومت ۰.۶۵ دلاری پیش روی خود عبور کرد. با قدرت گرفتن روند صعودی، این ارز مقاومت های ۰.۷۵ و ۰.۷۸ دلار را نیز پشت سر گذاشت.

نمودار ریپل

حالا با این صعود قدرتمند،‌ احتمال افزایش قیمت تا ۱.۱۱ دلار وجود دارد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۷ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۸۰ قرار دارد که نشان دهنده تسلط گاوها است. از طرفی ممکن است ریپل به دلیل کسب سود تریدرهای کوتاه مدت متوقف بشود. چنین چیزی ممکن است باعث نزول این آلت کوین به بازه ۰.۷۵ – ۰.۶۵ دلار بشود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۴ آوریل موفق شد قیمت خود را از سطح ۴۲.۲۸ دلار افزایش بدهد. معمولا رقابت سختی بین خرس ها و گاوها در این سطح وجود دارد. درصورت تبدیل این سطح به یک حمایت، روند صعودی پولکادات تا ۵۳.۵۰ دلار ممکن است آغاز شود.

نمودار پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷.۳ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده هموار بودن مسیر صعودی است. درصورتی که قیمت به زیر ۴۰ دلار نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این صورت، اصلاح ممکن است تا میانگین های متحرک ادامه پیدا کند. نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵.۳۴ دلار) ممکن است باعث سقوط تا ۲۶.۵۰ دلار بشود.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx