ایردراپ اپرچر فایننس | نحوه شرکت در ایردراپ Aperture Finance

ایردراپ اپرچر فایننس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

در این مقاله به سراغ ایردراپ اپرچر فایننس (Aperture Finance) رفته‌ایم. اپرچر فایننس در حال ساخت یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی است که استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان است. این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی، به جای زبان دستوری پیچیده، به کاربران امکان می‌دهد تا با زبانی شبیه به صحبت‌های روزمره، به خواسته‌ها و اهداف خود در دنیای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دست پیدا کنند. به عبارت دیگر، اپرچر فایننس با ساده‌تر کردن تعامل با دنیای DeFi، به دنبال آن است که این فضا را برای افراد بیشتری قابل دسترس کند.

ایردراپ اپرچر فایننس

نمونه‌ای از یک پرامپت اپرچر فایننس

اپرچر فایننس توانست در دوره اول جذب سرمایه خود ۵.۳ میلیون دلار سرمایه‌ از موسسات معتبری نظیر ParaFi Finance و صرافی ارزدیجیتال MEXC جذب کند. از همکاران اپرچر فایننس که قرار است خدمات این پلتفرم را دریافت کنند می‌توان به آربیتروم، آپتیمیزم، بایننس، یونی سواپ، پالیگان، پنکیک سواپ و مانتا نتورک اشاره کرد.

اپرچر فایننس

اطلاعیه ایردراپ اپرچر فایننس

این پلتفرم در توکنومیک رسمی خود اعلام کرده است که قصد دارد ۷ درصد از عرضه کل توکن APTR را بصورت ایردراپ میان دو دسته از کاربران تقسیم کند:

  1. ارائه دهندگان نقدینگی در نسخه سوم یونی سواپ
  2. مشارکت کنندگان و صاحبان امتیاز نسخه آزمایشی اپرچر فایننس
ایردراپ اپرچر فایننس

توکنومیک رمزارز APTR 

از آنجایی که تامین نقدینگی در یونی سواپ به منظور مشارکت در این ایردراپ احتیاج به سرمایه‌ای ۵۰۰۰ دلاری دارد، مشارکت رایگان و مداوم در نسخه آزمایشی شیوه‌ی منطقی‌تری به شمار می‌رود و ما نیز قصد داریم در ادامه به آموزش این روش بپردازیم.

آموزش مشارکت در نسخه آزمایشی ایردراپ اپرچر فایننس و دریافت امتیاز

گام صفر: کیف پول

قبل از شروع هر چیزی می‌بایست از یک کیف پول معتبر استفاده کنید. از آنجایی که تحت هر شرایطی باید ریسک پروژه‌های فیشینگ و اسکم را در نظر گرفت، ارزینجا پیشنهاد می‌کند که از کیف پول اصلی خود استفاده نکنید و با استفاده از متامسک اقدام به ساخت یک کیف پول جدید کنید. به منظور مشاهده آموزش نحوه ساخت کیف پول در متامسک روی لینک زیر کلیک کنید.

گام اول: اتصال به اپرچر فایننس

ایردراپ اپرچر فایننس

کمپین ایردراپ اپرچر فایننس

بعد از ایجاد کیف پول در متامسک، با استفاده از این لینک وارد صفحه اصلی کمپین INTENTional اپرچر فایننس شوید و روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید.

ایردراپ اپرچر فایننس

کمپین ایردراپ اپرچر فایننس

در صفحه Connect Wallet، در سطر اول صرافی غیرمتمرکزتان را UniSwap، در کادر دوم شبکه مورد نظرتان را Ethereum و در کادر سوم کیف پول مدنظرتان را Metamask انتخاب کنید. بعد از سپری کردن این مراحل، درخواست ثبت متامسک را تایید کنید تا اتصال شما با موفقیت برقرار شود.

گام دوم: شبکه‌های اجتماعی

ایردراپ اپرچر فایننس

کمپین ایردراپ اپرچر فایننس

با کلیک روی گزینه‌های Complete، اپرچر فایننس را در دیسکورد، توییتر و تلگرام دنبال کنید تا موفق به دریافت ۴۰۰ امتیاز نخست شوید. توجه داشته باشید که بعد از تکمیل هر یک از شرایط به صفحه فوق برگردید و با کلیک روی گزینه Verify تسک را تکمیل کنید.

گام سوم: تسک‌های فرعی

دریافت ایردراپ

ایردراپ اپرچر فایننس

با تکمیل تسک‌های روزانه و تسک‌هایی که برای شما هزینه خواهند داشت می‌توانید اقدام به دریافت امتیاز‌های بیش‌تر کنید. توجه داشته باشید هرچه تعداد روزهای متوالی فعالیتتان طولانی‌تر شود، پاداش شما دارای جایزه بیشتری خواهد بود و به اصطلاح شامل بوست (Boost) خواهید شد.

دریافت ایردراپ

کمپین ایردراپ اپرچر فایننس

نکات مهم:

• کاربران می‌توانند با دعوت از دوستانشان برای دریافت جوایز بیشتر اقدام کنند. اپرچر فایننس ۲۰ درصد از امتیازات حلقه اول و ۱۰ درصد از امتیازات حلقه دوم را به شما پاداش خواهد داد.
• کاربرانی که در گذشته از اپرچر فایننس استفاده کرده‌اند و یا در دیسکورد به نقش Terra OG دست یافته‌اند، پاداش بیش‌تری دریافت خواهند کرد.
• این کمپین تا زمان رویداد TGE (Token Generation Event – رویداد پیدایش توکن) ادامه خواهد داشت و پس از آن امتیازات کاربران با ضریبی که در آینده اعلام می‌شود به توکن APTR تبدیل خواهند شد. لازم به ذکر است که تاریخ دقیقی برای رویداد TGE در نظر گرفته نشده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx