ورود سرمایه آمریکایی ها به بیت کوین همزمان با کاهش سپرده های بانکی

بیت کوین وبانک های آمریکایی
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 373 نفر

کاهش سپرده بانک های آمریکایی و ورود به بیت کوین

سپرده های بانک های ایالات متحده بین ۸ مارس تا ۱۵ مارس به دلیل ترس از سقوط بانک ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت. از سوی دیگر، بیت کوین طی دو هفته گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

داده‌های فدرال رزرو نشان داد که سپرده‌ها در تمام بانک‌های تجاری ایالات متحده در آن هفته ۹۸ میلیارد دلار کاهش یافت، اما برای ۲۵ بانک برتر این کشور ۶۷ میلیارد دلار افزایش یافت. این نشان می‌دهد که مشتریان وجوه خود را از بانک‌های منطقه‌ای به بانک‌هایی که برای ورشکستگی بیش از حد بزرگ در نظر گرفته می‌شوند، انتقال داده‌اند که نشان‌دهنده ترس از سقوط بانک ها است.

این رفتار همچنین بر این نگرانی تاکید می کند که دولت ممکن است به بانک های کوچک‌تر کمک نکند، به خصوص اگر آنها از نظر سیستمی مهم تلقی نشوند. تایلر وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، سیستم بانکی ایالات متحده را به عنوان یک سیستم مدرن توصیف کرد که در آن افراد بانکداری با بانک های برتر محافظت می شوند در حالی که بقیه در معرض خطر هستند.

استقراض بانک ها با نرخ های بی سابقه

در همین حال، حرکت دولت و بانک‌های بزرگ برای آرام کردن احساسات عمومی، نگرانی‌ها در مورد بحران احتمالی در سیستم بانکی را به طور کامل کاهش نداده است. کاربران هنوز در حال انتقال وجوه به خارج از بانک‌های کوچک هستند و این امر باعث می‌شود بانک‌ها برای جلوگیری از فرار بانک‌ها با نرخ هشداردهنده وام بگیرند.

سی ان ان گزارش داد که وام گرفتن توسط بانک های کوچک ایالات متحده به بالاترین نرخ از ابتدای قرن رسیده است. بر اساس این گزارش، بانک ها در این هفته ۶۶۹.۶ میلیارد دلار وام گرفته اند. اما تحلیلگران بر این باورند که این تنها تلاشی از سوی بانک ها برای آماده شدن برای هر گونه فعالیت بانکی است و لزوماً نشان دهنده مشکل فعلی نیست.

سرمایه گذاران آمریکایی روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند

نگاهی به رالی اخیر بیت کوین نشان داد که سرمایه گذاران آمریکایی نقش مهمی در افزایش قیمت داشته اند. به گفته مارکوس تیلین، رئیس تحقیقات و استراتژی Matrixport، آمریکایی ها بیت کوین را دو دستی می خرند. تیلن خاطرنشان کرد که ۴۷ درصد از خریدهایی که باعث افزایش قیمت بیت کوین شد، از سوی بازیگران سازمانی ایالات متحده انجام شده است.

بالاجی سرینیواسان مدیر فنی سابق صرافی کوین بیس اشاره کرد که سرمایه گذاران معمولاً در هنگام بحران از کاهش ارزش ارز خارج می شوند. به گفته وی، در حال حاضر دلار آمریکا در این نقطه سقوط می کند و او انتظار دارد بیت کوین (BTC) به عنوان ارز ذخیره جهانی جایگزین آن شود. در طول این بحران بانکی، بیت کوین در دو هفته گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته و به ۲۷۹۴۴ دلار رسیده است. چندین گاو بیت کوین فروپاشی قریب‌الوقوع سیستم بانکی و احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx