قیمت BCH به کدام سمت خواهد رفت؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بیتکوین کش (BCH)، فورک بیت کوین، در طول ۳۰ روز گذشته ۱۲ درصد رشد کرده است. این رمزارز با قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار و افزایش ۱۸ درصدی در بازه هفتگی به کار خود ادامه می‌دهد. BCH دارای ارزش بازار 8.4 میلیارد دلاری و حجم معاملات ۲۴ ساعته 349 میلیون دلاری است. بیتکوین کش با […]

قیمت BCH

بیتکوین کش (BCH)، فورک بیت کوین، در طول ۳۰ روز گذشته ۱۲ درصد رشد کرده است. این رمزارز با قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار و افزایش ۱۸ درصدی در بازه هفتگی به کار خود ادامه می‌دهد. BCH دارای ارزش بازار 8.4 میلیارد دلاری و حجم معاملات ۲۴ ساعته 349 میلیون دلاری است. بیتکوین کش با سهم ۰.۳۶ درصدی از بازار کریپتو، در روند کلی مثبتی باقی مانده است حتی اگر آخرین ۲۴ ساعت کاهش جزئی 2.77 درصدی را نشان دهد.

قیمت‌ BCH در نمودار خود یک واگرایی صعودی پنهان را نشان داده و از آن زمان قدرت عمده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. با این حال، به نظر تحلیلگران این رمزارز می‌تواند تا هدف ۳۷۴۵ دلار پیشروی کند.

پیش‌بینی قیمت BCH

جاوون مارکس، کارشناس ارزهای دیجیتال، دیدگاه مثبتی در مورد مسیر آینده بیت کوین کش ارائه کرده است. مارکس ادعا می‌کند که قیمت BCH یک واگرایی صعودی پنهان را تأیید کرده است که نشان دهنده یک صعود بزرگ است.

طبق تحلیل مارکس، BCH ممکن است به سطح هدف ۳۷۴۵ دلار برسد که افزایش ۶۸۳ درصدی چشمگیری نسبت به سطوح موجود است. مارکس تاکید می‌کند که نوسانات قیمت فعلی تنها آغاز راه است. سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی که با دقت قیمت BCH را دنبال می‌کنند، از این پیش‌بینی مارکس هیجان‌زده شده‌اند.

قیمت BCH

زمینه تاریخی و احساسات بازار بیتکوین کش

عملکرد تاریخی قیمت BCH برای مسیر فعلی و آینده آن اهمیت زیادی دارد. در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، BCH به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۴۳۵۰ دلار رسید و سپس به ۷۷.۲ دلار سقوط کرد. از آن زمان تاکنون، پایین‌ترین قیمت قبلی، ۱۶۲۰ دلار بوده است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین کش نیز عدد ۶۱ را نشان می‌دهد که مربوط به «طمع» است، بنابراین با وجود نوسانات، روحیه فعلی بازار مثبت باقی می‌ماند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمالاً از حرکت صعودی BCH حمایت خواهند کرد زیرا نسبت به آینده آن خوشبین هستند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین کش

قیمت BCH

سایت بررسی و تحلیلی کریپتو، کوین چکاپ (CoinCheckup) پیش‌بینی می‌کند که BCH طی سه ماه آینده ۴.۵۵ درصد افزایش یابد. این برآورد نشان‌دهنده افزایش ثابت اما کند اعتماد بازار و جریان سرمایه‌گذاری احتمالی است. افزایش علاقه نهادی، مقررات روشن و پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در بسیاری از بخش‌های اقتصادی از جمله عواملی هستند که این حرکت قیمت را هدایت می‌کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx