توکن ترامپ: راز سود ۸۵۰۰۰ درصدی یک تریدر ارزهای دیجیتال

انتشار 4 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

یک تریدر ارزهای دیجیتال با استفاده از دو کیف پول، با معامله ارز دیجیتال ترامپ، به سود ۸۵,۰۰۰ درصدی دست یافت و ۶۵۰۰ دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کرد. این سود به طور قابل توجهی از عملکرد کلی بازار ارز دیجیتال فراتر است. طبق داده‌های شرکت تحلیلی لوک‌آنچین (Lookonchain)، این تریدر کریپتویی با […]

سود تریدر ارز دیجیتال ترامپ

یک تریدر ارزهای دیجیتال با استفاده از دو کیف پول، با معامله ارز دیجیتال ترامپ، به سود ۸۵,۰۰۰ درصدی دست یافت و ۶۵۰۰ دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کرد. این سود به طور قابل توجهی از عملکرد کلی بازار ارز دیجیتال فراتر است.

طبق داده‌های شرکت تحلیلی لوک‌آنچین (Lookonchain)، این تریدر کریپتویی با نام کاربری “waxl.eth” در سرویس دامنه نام اتریوم، با صرف ۶۵۰۰ دلار برای خرید ۲.۰۸ میلیون توکن ترامپ (TRUMP) با استفاده از دو کیف پول، به این سود ۸۷۰ برابری دست یافته است.

این معامله‌گر ۱.۲۴ میلیون توکن TRUMP را به قیمت ۹۰۲,۰۰۰ دلار فروخت و پس از فروش، حدود ۸۳۲ هزار توکن، باقی مانده است که ارزشی حدود ۴.۷ میلیون دلار دارد. طبق گزارش لوک‌آنچین، این تریدر همچنین با معامله توکن BASEDAI نیز بیش از ۱.۲۳ میلیون دلار به دست آورده است.

این سرویس تحلیل بلاکچین خاطرنشان کرد که این تریدر ۴ هزار دلار برای خرید ۲۴۹ هزار توکن BASEDAI هزینه کرده و ۱۹,۵۰۰ عدد از آن‌ها را پس از انفجار قیمت، به قیمت ۱۳۷ هزار دلار فروخته است. با این حال، ۲۳۸ هزار توکن همچنان باقی مانده است که ارزشی بیش از ۱.۱ میلیون دلار دارد.

گرایش تریدرها به توکن های مرتبط با ترامپ

ارزهای دیجیتال ترامپ در مقابل بایدن

همانطور که پیش‌تر در کریپتوگلوب (CryptoGlobe) گزارش شده است، فعالیت‌های معاملاتی اخیر نشان می‌دهد که تریدرهای میم کوین ها در حال حاضر روی ارزهای دیجیتالی که به دونالد ترامپ اشاره می‌کنند، شرط‌بندی می‌کنند. تراکنش‌های نهنگ‌های بزرگ نشان‌دهنده این تغییر از توکن‌های مرتبط با جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده است.

این تغییر پس از حمایت ترامپ از فضای کریپتو رخ داده است. برخی این اتفاق را به عنوان تلاشی برای متقاعد کردن مشاغل کریپتویی برای انتقال به ایالات متحده می‌بینند، زیرا او بر نیاز به یک محیط نظارتی که رشد و ثبات بازار ارز دیجیتال را تشویق می‌کند، تأکید کرد.

طبق گزارش سرویس لوک‌آنچین، یک تراکنش قابل توجه شامل فروش ۴۹۲۵۳ توکن Jeo Boden با نماد BODEN و خرید ۵۰۷۹۷ توکن Doland Tremp با نماد TREMP بود.

این فعالیت ممکن است نشان دهد که تریدرهای ارزهای دیجیتال یا نهنگ‌ها در حال گمانه‌زنی با تمایل بیشتر به سمت ارزهای دیجیتال مرتبط با ترامپ در مقایسه با توکن های مرتبط با بایدن هستند.

این معاملات پس از آن انجام می‌شود که ترامپ اخیرا گفته بود که بایدن «حتی نمی‌داند» کریپتو چیست و پیشنهاد کرد که طرفداران کریپتو به جای او به وی رای دهند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx