انتقادها و حمایت‌ها از طرح جدید کرو فایننس (CRV)

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

بنیان‌گذار کرو فایننس (Curve)، مایکل اگوروف، پیشنهادی را مطرح کرده است که در آن به دنبال تأیید جامعه برای تأمین مالی جدید برای شرکت Swiss Stake AG است، شرکتی که در حال توسعه پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. در این پیشنهاد، بنیان‌گذار کرو فایننس از جامعه درخواست کرد تا با اعطای ۲۱ میلیون ارز دیجیتال […]

کرو فایننس

بنیان‌گذار کرو فایننس (Curve)، مایکل اگوروف، پیشنهادی را مطرح کرده است که در آن به دنبال تأیید جامعه برای تأمین مالی جدید برای شرکت Swiss Stake AG است، شرکتی که در حال توسعه پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

در این پیشنهاد، بنیان‌گذار کرو فایننس از جامعه درخواست کرد تا با اعطای ۲۱ میلیون ارز دیجیتال CRV به این شرکت مستقر در سوئیس موافقت کنند. این ۲۱ میلیون توکن CRV بر اساس قیمت فعلی، در حدود ۶.۳۴ میلیون دلار ارزش دارد و برای تأمین مالی ابتکارات تحقیق و توسعه Swiss Stake AG استفاده خواهد شد.

اگر این پیشنهاد تصویب شود، تأمین مالی از صندوق جامعه Curve انجام خواهد شد و توکن‌ها طی یک سال واگذار می‌شوند. صندوق جامعه در حال حاضر بیش از ۴۷.۵ میلیون توکن CRV را در اختیار دارد.

اگوروف توضیح داده است: «این پیشنهاد درخواست کمک مالی برای تحقیق و توسعه نرم‌افزار و وظایف مرتبط به نفع کرو را دارد که در این پیشنهاد مشخص شده است. این کمک مالی برای یک سال خواهد بود و منابع استفاده‌نشده به سال بعد منتقل خواهند شد.»

شرکت Swiss Stake AG تمام توکن‌های CRV اختصاص‌یافته در ماه اوت ۲۰۲۰ را مصرف کرده و برای ادامه فعالیت‌های تحقیق و توسعه، از جمله پرداخت حقوق بیش از ۲۵ نفر از اعضای تیم، به تأمین مالی نیاز دارد.

این پیشنهاد با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است، از جمله انتقاداتی که به عدم وجود یک نقشه راه مشخص و جزئیات دقیق برای نحوه استفاده از کمک مالی اشاره دارند.

یکی از اعضای جامعه کرو فایننس گفته است: «من کاملاً نیاز به این تأمین مالی را درک می‌کنم و شرکت Swiss Stake AG مستحق آن است! با این حال، عالی می‌شد اگر می‌توانستید یک نقشه راه محصول/استراتژی و همچنین تجزیه و تحلیل هزینه‌ها را مانند آوه ارائه دهید. همیشه شفافیت بیشتر قدردانی می‌شود!»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx