کاهش فعالیت نهنگ‌های دوج کوین به چه معناست؟

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج کوین (DOGE) که در حال حاضر با قیمت ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود، طی ماه گذشته شاهد کاهش 3 درصدی قیمت خود بوده است. به نظر می‌رسد این کاهش قیمت با کاهش قابل توجه فعالیت سرمایه‌گذاران بزرگ یا به اصطلاح «نهنگ‌ها» مرتبط باشد. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که کاهش شدیدی در تراکنش‌های بزرگ DOGE رخ […]

دوج کوین

دوج کوین (DOGE) که در حال حاضر با قیمت ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود، طی ماه گذشته شاهد کاهش 3 درصدی قیمت خود بوده است. به نظر می‌رسد این کاهش قیمت با کاهش قابل توجه فعالیت سرمایه‌گذاران بزرگ یا به اصطلاح «نهنگ‌ها» مرتبط باشد. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که کاهش شدیدی در تراکنش‌های بزرگ DOGE رخ داده است.

تحلیل دوج کوین

به طور خاص، تعداد تراکنش‌های بین ۱ تا ۱۰ میلیون دلار ۶۲ درصد و تراکنش‌های بالای ۱۰ میلیون دلار ۶۷ درصد کاهش یافته است.

این کاهش در تراکنش‌های بزرگ نشان‌دهنده کاهش اعتماد نهنگ‌ها به این میم کوین است. اگرچه این کاهش قیمت دوج کوین، با کاهش شدید خروج دارایی‌های بزرگ د‌وج کوین از کیف پول‌های شخصی به سمت صرافی‌ها در تضاد است. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاران بزرگ کمتر دوج کو‌ین خود را برای فروش به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند.

دوج کوین

بطور کلی می‌توان گفت که نهنگ‌های دوج کوین با وجود کاهش قیمت قصد فروش توکن‌های خود را ندارند، اما خاضر به خرید بیشتر این میم کوین در قیمت‌های فعلی هم نیستند. با این وجود می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که دوج کوین، فعلا در مرحله کشف قیمت قرار دارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx