گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو معرفی شد

گوشی متاورسی اچ تی سی
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 715 نفر

گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو معرفی شد

HTC را به یاد دارید؟ بازار گوشی‌های هوشمند به سرعت پیش می‌رود و برخی شرکت‌ها به راحتی فراموش می‌شوند، اما هنوز هم باورکردنی نیست که فکر کنیم HTC حدود یک دهه پیش بر سیستم اندروید سلطنت می‌کرد. این گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۰۸۰p با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حفره برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی گوشی، یک ماژول دوربین عمودی روبرویمان قرار دارد که شامل سه دوربین است: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دارد. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قدرت این گوشی را تامین می‌کند. باتری این گوشی ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

گوشی متاورسی اچ تی سی

متاورس چیست؟

این روزها، به نظر می رسد همه در مورد متاورس به عنوان روند بزرگ بعدی که زندگی آنلاین ما را تغییر می دهد صحبت می کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که همه تفسیر متفاوت خود را از «متاورس» دارند. اصطلاح متاورس برای اولین بار در رمان نمادین سایبرپانک نیل استفنسون Snow Crash که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد استفاده شد. اما متاورس چیست؟ متاورس (همیشه در داستان‌های استفنسون با حروف بزرگ نوشته می‌شود) به عنوان یک «قلمرو خیالی» مشترک توصیف می‌شود که «در سراسر شبکه جهانی فیبر نوری در دسترس عموم قرار می‌گیرد» و در رمان روی عینک‌های واقعیت مجازی نمایش داده می‌شود. بنابراین، این عبارت می تواند برای دنیای دیجیتالی که با واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) بهبود یافته اند، استفاده شود.

متا در اصطلاح به معنای «فراتر» است و ورس به «جهان» اشاره دارد. علاوه بر این، برخی افراد از اصطلاح متاورس برای اشاره به جهان های مجازی استفاده می کنند که در آن بازیکنان می توانند در اطراف پرسه بزنند و با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، جهانی که در آن توسعه دهندگان می توانند ساختمان ها، پارک ها، تابلوها و چیزهایی بسازند که در واقعیت وجود ندارند. این شامل نمایش‌های نورانی گسترده و محله‌های قابل توجه است (که در آن قوانین فضازمان سه بعدی نادیده گرفته می‌شود، و مناطق جنگ آزاد که در آن افراد می‌توانند به شکار رفته و یکدیگر را بکشند).

گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو با پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G80 و ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شده است که باعث می‌شود این گوشی برای انجام کارهای روزمره و بازی‌های سنگین مناسب باشد. همچنین دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای استفاده طولانی‌مدت کاربران از گوشی مناسب است. در مورد ارتباطات، HTC Desire Pro 22  به وای‌فای، بلوتوث، GPS  و رادیو FM مجهز است. این گوشی دارای یک سیم کارت است و با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Sense UI ارائه می‌شود.

گوشی متاورسی اچ تی سی دیزایر 22 پرو

گوشی‌هایی مانند One M7 واقعاً بهتر از آیفون آن زمان بودند، اما فکر کردن به چالش کشیدن دوباره HTC در صدر بازار گوشی‌های هوشمند سخت است. این شرکت این را می‌داند و در حال بازی کردن با گوشی جدید Desire 22 Pro است، تلفنی که به عنوان دستگاه همراه هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow به حساب می‌آید. ما Flow را بررسی کردیم و متوجه شدیم که مشکلات زیادی دارد. امیدواریم در مورد این گوشی که برای استفاده با مجموعه برنامه‌های HTC برای استفاده از Viveverse، نسخه برند متاورس آن، طراحی شده است، اینطور نباشد. در نگاه اول، توانایی Desire 22 Pro برای ارسال بی سیم Netflix به Vive Flow به سختی یک ویژگی متاورس خاص است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو بدانید، توضیح داده شده است. گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو چه زمانی عرضه می شود؟ اگرچه در ۲۸ ژوئن اعلام شد،Desire 22 Pro تا ۱ آگوست ارسال نخواهد شد.

قیمت HTC Desire 22 Pro چقدر خواهد بود؟

گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو برای پیش‌سفارش در بریتانیا با قیمت ۳۹۹ پوند مستقیماً از HTC در دسترس است. اگر قبل یا در ۳۰ ژوئن سفارش دهید، ارسال رایگان خواهد بود. در اروپا، این گوشی با قیمت ۴۵۹ یورو ذکر شده است و به نظر نمی رسد که به بازار ایالات متحده بیاید.

گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو چه مشخصاتی دارد؟

طرفداران سرسخت HTC ممکن است ناامید شوند که این گوشی دنباله ای برای آخرین دستگاه پیشرفته این شرکت، HTC U12+ 2018  نیست. Desire 22 Pro  یک گوشی میان رده با پردازنده  Qualcomm Snapdragon 695 5G، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است، اما یک سرنخ برای پایین نگه داشتن قیمت این است که این یک LCD است نه OLED. با این وجود، خوب است که ببینیم آن را با اندروید ۱۲ به روز، باتری با اندازه مناسب ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت و مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار عرضه می شود. دوربین های سه گانه آن از سنسورهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.79، ۱۳ مگاپیکسلی f/2.4 فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی f/2.4 عمیق تشکیل شده اند. هدست واقعیت مجازی جدید Vive Flow با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌‌کند. فعلاً نمی‌دانیم Desire 22 Pro چه قابلیت‌های منحصربه‌فردی برای Vive Flow ارائه می‌دهد.

گوشی متاورسی

گوشی جدید HTC یک‌سری قابلیت نیز با محوریت NFT دارد. وب‌سایت تایوانی HTC می‌گوید گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو دارای یک کیف پول دیجیتالی برای مدیریت رمزارز است و با یک NFT رایگان دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد قابلیت‌های گوشی HTC در زمینه‌ی NFT بسته به بازارهای مختلف، متفاوت است. چون آنچه در وب‌سایت تایوانی HTC دیده می‌شود در بیانیه‌ی مطبوعاتی وب‌سایت بریتانیایی این شرکت به چشم نمی‌خورد. شاید برای شما پیش آمده باشد که درباره ویژگی‌های بیشتر و کمتر موبایل متاورسی نسبت به گوشی‌های معمولی کنجکاو باشید. هنوز اخبار زیادی درباره این موبایل منتشر نشده است و باید منتظر ماند تا اولین موبایل متاورسی به بازار عرضه شود. با این حال، بسیاری از کاربران پیش‌بینی کرده‌اند که تمرکز اصلی این گوشی هوشمند روی برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی خواهد بود.

این شرکت آخرین گوشی پرچم‌دار خود را در سال ۲۰۱۸ و تحت عنوان Exodus 1 روانه‌ی بازار کرده بود که پس از معرفی خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. باید خاطرنشان کنیم که این یک گوشی مبتنی بر بلاک چین بود که اسنپدراگون ۸۴۵ قلب تپنده‌ی آن تشکیل می‌دهد. این گوشی از کیف پول مجازی بهره می‌برد که می‌تواند آن را از سیستم‌عامل اندروید جدا نگه دارد تا کاربران با خیال راحت برای ارزهای دیجیتال خود از آن بهره ببرند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx