آزادسازی 1.5 میلیاردی ارزهای دیجیتال؛ کدام توکن ها در لیست هستند؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

در ماه آگوست، تقریباً ۱.۵ میلیارد دلار توکن از پروژه‌های بزرگ رمزنگاری آزاد خواهد شد که از این میان، ۱ میلیارد توکن XRP با ارزش فعلی ۶۰۹ میلیون دلار، بخش عمده‌ای از کل این رقم را تشکیل می‌دهد که در تاریخ ۱ آگوست آزاد خواهد شد. شرکت ریپل، توسعه‌دهنده ریپل لجر و توکن اصلی XRP، […]

آزادسازی توکن

در ماه آگوست، تقریباً ۱.۵ میلیارد دلار توکن از پروژه‌های بزرگ رمزنگاری آزاد خواهد شد که از این میان، ۱ میلیارد توکن XRP با ارزش فعلی ۶۰۹ میلیون دلار، بخش عمده‌ای از کل این رقم را تشکیل می‌دهد که در تاریخ ۱ آگوست آزاد خواهد شد. شرکت ریپل، توسعه‌دهنده ریپل لجر و توکن اصلی XRP، از سال ۲۰۱۷ تاکنون در هر روز اول ماه یک میلیارد توکن را آزاد کرده است. این شرکت از دو کیف پول اصلی، Ripple (24) و Ripple (25)، برای تقسیم مساوی آزادسازی توکن ها در هر ماه استفاده می‌کند.

آزادسازی‌های بزرگ دیگر در ماه آگوست شامل شبکه لایه ۱ آوالانچ و پل بلاکچینی ورمهول است که طبق داده‌های Token Unlocks، در مجموع ۴۴۹ میلیون دلار توکن آزاد خواهند کرد.

ورمهول (W) در تاریخ ۳ آگوست، ۳۳.۳ درصد از عرضه در گردش خود را که معادل ۶۰۰ میلیون توکن W با ارزش بازار فعلی ۱۸۰.۵ میلیون دلار است، آزاد خواهد کرد. این اتفاق پس از راه‌اندازی طولانی‌مدت ایردراپ ورمهول در تاریخ ۴ آوریل رخ می‌دهد.

در تاریخ ۲۰ آگوست، آوالانچ ۲.۴٪ از عرضه در گردش توکن‌های AVAX خود را آزاد خواهد کرد که معادل ۹.۴ میلیون AVAX با ارزش بازاری فعلی ۲۶۸ میلیون دلار است.

آزادسازی توکن ها در اولین روز آگوست

به‌جز XRP، سه پروژه دیگر نیز در اولین روز آگوست بخش قابل توجهی از عرضه توکن‌های خود را آزاد خواهند کرد که شامل شبکه لایه-۱ سویی، صرافی غیرمتمرکز dYdX و بلاکچین جهانی ZetaChain می‌شود. سویی در تاریخ ۱ آگوست ۲.۵۶٪ از عرضه در گردش خود را آزاد خواهد کرد که معادل ۶۴ میلیون توکن با ارزش فعلی ۵۰ میلیون دلار است. dYdX نیز در همان روز ۸.۳۳ میلیون توکن به ارزش تقریبی ۱۱ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۳.۶۵٪ از عرضه در گردش آن است. این توکن‌ها برای سه گروه آزاد می‌شوند: سرمایه‌گذاران، بنیان‌گذاران و کارکنان و کارمندان آینده. در همین حال، شبکه لایه-۱ جدید زتاچین (ZETA) در تاریخ ۱ آگوست نزدیک به ۱۸.۹٪ از عرضه در گردش خود را آزاد خواهد کرد که معادل ۵۳.۹ میلیون توکن با ارزش بازاری حدود ۳۴.۵ میلیون دلار است. این شبکه در فوریه امسال راه‌اندازی شد.

آزادسازی‌های دیگر در آگوست

شبکه بازی‌های بلاکچینی ایموتبل ایکس (ImmutableX) در تاریخ ۹ آگوست ۲.۱۱٪ از عرضه در گردش توکن IMX خود را آزاد خواهد کرد که معادل ۳۲.۵ میلیون توکن با ارزش بازاری فعلی ۴۹ میلیون دلار است. اپتوس، رقیب شبکه لایه-۱ سویی، در تاریخ ۱۲ آگوست توکن بومی خود APT را به ارزش ۸۰ میلیون دلار آزاد خواهد کرد، در حالی که پلتفرم بازی وب3 سندباکس در تاریخ ۱۴ آگوست توکن SAND را به ارزش ۶۹ میلیون دلار را آزاد می‌کند. دو شبکه لایه-۲ اتریوم، استارکنت و آربیتروم نیز توکن‌های خود را آزاد خواهند کرد. در تاریخ ۱۵ آگوست، استارکنت تعداد ۶۴ میلیون توکن به ارزش ۳۵ میلیون دلار که معادل ۴.۴٪ از عرضه در گردش توکن‌های آن است، آزاد خواهد کرد. در تاریخ ۱۶ آگوست، آربیتروم (ARB) تعداد ۹۲.۶ میلیون توکن به ارزش ۶۷ میلیون دلار که معادل ۲.۸٪ از عرضه در گردش آن است، آزاد خواهد کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریپل
xrp
ریپل
ریپل، تغییردهنده قواعد انتقالات مالی جهانی، با سرعت و کارایی بالا، به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کند. با هدف تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی، XRP با سرعت بالا در پردازش تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد که به دنیای جدیدی از تسویه‌های سریع و ارزان وارد شوید.
خرید ریپل
نوشته‌های مرتبط
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx