پلتفرم جدید جاستین سان برای ایجاد میم کوین‌ها در شبکه ترون

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

جاستین سان، خالق شبکه ترون (TRX)، قابلیت جدیدی را به Sun.io افزوده است که سان پامپ (SunPump) نام دارد و ابزاری برای ایجاد میم‌کوین‌ها روی بلاکچین ترون است. این نوآوری، ترون را به طور مستقیم با پلتفرم معروف ایجاد میم‌کوین سولانا یعنی pump.fun در رقابت قرار می‌دهد. هدف سان پامپ افزایش امنیت بازار میم‌کوین‌ها است، […]

ترون

جاستین سان، خالق شبکه ترون (TRX)، قابلیت جدیدی را به Sun.io افزوده است که سان پامپ (SunPump) نام دارد و ابزاری برای ایجاد میم‌کوین‌ها روی بلاکچین ترون است. این نوآوری، ترون را به طور مستقیم با پلتفرم معروف ایجاد میم‌کوین سولانا یعنی pump.fun در رقابت قرار می‌دهد.

هدف سان پامپ افزایش امنیت بازار میم‌کوین‌ها است، بازاری که اخیراً شاهد افزایش ارزش توکن‌هایی مانند شیبا اینو (SHIBA)، پپه (PEPE)، و فلوکی اینو (FLOKI) بوده است. با این حال، این رشدهای قیمتی، باعث جلب توجه کلاهبرداران نیز شده است. برای مقابله با این خطرات، افزایش از پروژه‌ها و سازندگان توکن‌ها می‌خواهد تا قبل از لیست کردن توکن خود، یک فرآیند بررسی دقیق را طی کنند. این رویکرد، همراه با نظارت جامعه و شفافیت، به منظور ایجاد یک محیط امن‌تر برای کاربران طراحی شده است.

سان پامپ، علاوه بر اقدامات امنیتی، افزایش پشتیبانی قوی از پروژه‌های جدید میم‌کوینی ارائه می‌دهد. از طریق همکاری با صرافی ارز دیجیتال پولونیکس، پروژه‌هایی که حجم معاملات روزانه آنها بیش از ۱ میلیون دلار باشد، می‌توانند واجد شرایط فهرست شدن شوند و نقدینگی و شهرت بیشتری به دست آورند.

علاوه بر این، Sun.io یک برنامه تشویقی به ارزش ۱۰ میلیون دلار برای حمایت از اکوسیستم میم‌کوین‌های ترون را راه‌اندازی کرده است تا منابع ضروری برای پروژه‌های نوظهور میم‌کوین فراهم شود. این ابتکار با هدف کمک به پروژه‌های جدید در ساخت پایه‌ای محکم و موفقیت در بازار رقابتی میم‌کوین‌ها است.

با این اقدامات و سیستم‌های پشتیبانی جامع، Sun.io و سان پامپ آماده‌اند تا توسعه پروژه‌های میم‌کوین ماندگار و تاثیرگذار را در اکوسیستم ترون تسهیل کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx