میکر دائو به اسکای (SKY) تغییر کرد؛ چه چیزهایی عوض شده است؟

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

میکر دائو (MakerDao)، یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های دیفای، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس از تغییر برند و ساختار خود خبر داد. طبق این اعلامیه، میکر دائو اکنون اسکای (Sky) نام گرفته است و از طریق آدرس Sky.money کاربران می‌توانند از خدمات و رمزارزهای جدید این پلتفرم استفاده کنند. هدف از این تغییرات، بهبود دسترسی […]

میکر دائو

میکر دائو (MakerDao)، یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های دیفای، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس از تغییر برند و ساختار خود خبر داد. طبق این اعلامیه، میکر دائو اکنون اسکای (Sky) نام گرفته است و از طریق آدرس Sky.money کاربران می‌توانند از خدمات و رمزارزهای جدید این پلتفرم استفاده کنند. هدف از این تغییرات، بهبود دسترسی به دیفای و تجربه کاربری است.

اسکای مانی چیست؟

پلتفرم اسکای مانی خود را اینگونه معرفی می‌کند:

بهترین و ساده‌ترین راه برای پاداش گرفتن در ازای پس‌انداز بدون اینکه کنترل پول خود را از دست بدهید.

با راه اندازی پلتفرم اسکای، توکن‌های جدیدی نیز معرفی شدند که نسخه به‌روز شده توکن‌های قدیمی میکر دائو یعنی ارز دیجیتال MKR و استیبل کوین DAI هستند. این توکن‌های جدید شامل موارد زیر هستند:

USDS (Sky Dollar): این رمزارز نسخه ارتقا یافته دای است. ارز دیجیتال USDS یک استیبل کوین است که کاربردهای آن مشابه کاربردهای DAI هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از Sky.money توکن‌های DAI خود را با نسبت 1 به 1 به USDS تبدیل کنند.

ارز دیجیتال SKY: این رمزارز جدید نسخه ارتقا یافته توکن MKR و توکن حاکمیتی اکوسیستم اسکای است. هر MKR را می‌توان به ۲۴,۰۰۰ SKY تبدیل کرد. با تامین مالی اکوسیستم از طریق توکن‌های USDS، کاربران توکن SKY را دریافت می‌کنند.

نکته قابل توجه در مورد پلتفرم اسکای غیرحضانتی بودن آن است. کاربران همیشه کنترل کاملی بر دارایی‌های خود دارند و در هرزمان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی آن‌ها را برداشت کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx