ترا یو اس دی (USTC) دو برابر شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد دو برابری ترا یو اس دی (USTC) حوزه استیبل کوین‌های الگوریتمی پس از فروپاشی کل اکوسیستم ترا (از جمله UST) ضربه بزرگی خورده است. پس از سقوط، جامعه به دو بخش تقسیم شد: کسانی که از نسخه جدید ترا که نام خود را حفظ کرد و کسانی که از نسخه قدیمی آن لونا کلاسیک […]

ترا یو اس دی

رشد دو برابری ترا یو اس دی (USTC)

حوزه استیبل کوین‌های الگوریتمی پس از فروپاشی کل اکوسیستم ترا (از جمله UST) ضربه بزرگی خورده است. پس از سقوط، جامعه به دو بخش تقسیم شد: کسانی که از نسخه جدید ترا که نام خود را حفظ کرد و کسانی که از نسخه قدیمی آن لونا کلاسیک پشتیبانی می کنند. در 24 ساعت گذشته، استیبل کوین به نام ترا یو اس دی یا USTC تا 40 درصد افزایش یافت، همان‌قدر که ممکن است برای یک ارز دیجیتال طراحی شده برای ثابت ماندن، غیرمعمول باشد.
این در حالی است که توبیاس اندرسن پیشنهادی را برای تثبیت مجدد استیبل کوین و در نتیجه مقابله با برخی از چالش‌های موجود در مقابل پروتکل ارائه کرد.
این سند با عنوان طرح پیشنهادی مجدد ترا یو اس دی (USTC)، کاهش بدهی‌هایی را پیشنهاد کرد که در ماه می در جریان رویداد “قوی سیاه” (به قول او) انباشته شده بود.
برای انجام این کار، مهندس بلاکچین فرآیندی را برای افزایش سرمایه مجدد استیبل کوین با استفاده از اقداماتی شبیه به تسهیل کمی (QE) بدون ارائه جزئیات زیادی در مورد این موضوع پیشنهاد کرد.
علاوه بر این، اندرسن معتقد است که USTC باید دوباره به ارزش اصلی خود یعنی 1 دلار برگردد.

در حال حاضر قیمت این استیبل کوین 0.0605 دلار قیمت دارد، در حالی که دو روز پیش این ارز 0.029 دلار ارزش داشت. یعنی این ارز یک رشد بیش از 2 برابری در 49 ساعت گذشته داشته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx