کوین بیس در تلاش برای پذیرش USDC در خارج از ایالات متحده

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، می‌گوید که پذیرش USD Coin (USDC) در خارج از ایالات متحده «محافظه‌کارانه‌تر» بوده است و معتقد است این موضوع نتیجه کارمزدهای تبدیل ارز بین‌المللی است. در بیانیه 20 اکتبر، صرافی کوین بیس اعلام کرد که در حال حاضر سه برابر بیشتر USDC با دلار آمریکا در […]

کوین بیس

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، می‌گوید که پذیرش USD Coin (USDC) در خارج از ایالات متحده «محافظه‌کارانه‌تر» بوده است و معتقد است این موضوع نتیجه کارمزدهای تبدیل ارز بین‌المللی است. در بیانیه 20 اکتبر، صرافی کوین بیس اعلام کرد که در حال حاضر سه برابر بیشتر USDC با دلار آمریکا در مقایسه با سایر ارزها خریداری شده است.

در حال حاضر، 3 برابر USDC بیشتری با دلار، در مقایسه با ارزهای غیر دلاری خریداری می شود. بخشی از این امر به این دلیل است که در خارج از ایالات متحده، کاربران معمولاً باید هزینه هایی را در فرآیند تبدیل ارز محلی خود به USDC بپردازند و این مانعی برای پذیرش گسترده تر بین المللی است.

کوین بیس گفت که سودمندی استیبل کوین‌هایی مانند USDC را به نفع ساکنان کشورهایی می‌بیند که به کوینی نیاز دارند که ارزش آن نوسان نداشته باشد، بسیار در دسترس باشد و به منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) دسترسی داشته باشد. این صرافی اعلام کرد که قصد دارد “راه های بیشتری برای دسترسی کاربران به USDC ایجاد کند” و از همه مشتریانی که USDC را با استفاده از هر ارز فیات خرید یا فروش می‌کنند، چشم پوشی خواهد کرد.

در سال 2018، کوین بیس به همراه شرکت فناوری پرداخت سیرکل برای ایجاد کنسرسیوم مرکزی برای توسعه USDC، که در حال حاضر دومین استیبل کوین بزرگ پس از تتر و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، شریک شدند.

استیبل کوین‌هایی مانند USDC به عنوان جایگزینی ارزان‌تر و سریع‌تر در مقایسه با سیستم‌های حواله سنتی برای ارسال ارزش بین طرفین در نظر گرفته می‌شوند. گزارش اخیر چین الاسیس (Chainalysis) استفاده از استیبل کوین‌ها را برای حواله‌ها به‌عنوان یک عامل کلیدی در پذیرش کریپتو در آمریکای لاتین نشان می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx